ulinoco_maud schreef:ja dat snap ik,,, was een keer aan het zappen op tv toen werd ook een paardje (geslacht zeg maar dan) ik zet de tv net op dat moment aan en zag het ooohhh ik moest janken.
ja ken niet veel hebben vind het euhhmm beetje moelijk om naar te kijken doet je wel wat !
Inderdaad; het heeft ook echt een grote, onuitwisbare indruk op mij gemaakt. De dag (en nacht) van te voren was ik best wel gespannen en super zenuwachtig, er vlogen allerlei horrorscenario's door mijn hoofd, kon snachts amper slapen, dus maar een blikje red bull gedronken, voordat ik in de auto stapte op weg naar Nijkerk. Maar, ik ben echt blij dat ik geweest ben. het viel mij 200% mee, en ik denk er nu zéker anders over. Gezien Pascale's standpunt en mening aan het begin van het topic, zou ik haar en anderen toch willen laten weten dat het écht aan te raden is om eens te kijken, je krijgt een heel andere indruk van dingen waar je toch (meestal) heel anders over dacht. Ik weet, dat ik ooit in de toekomst bij een eigen paardje een weloverwogen keuze kan maken.
Mocht ik dan voor de slacht kiezen (ik vind dit deels ook afhankelijk van de situatie en van het paard zelf) dan zou ik het paard met een gerust hart naar Nijkerk brengen, onder de hoede van Van Veen, dan weet ik zeker dat het snel, goed, en paardvriendelijk gebeurd