Dat is niet zo fijn! Wat is ermee gebeurd? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat is niet zo fijn! Wat is ermee gebeurd? shetlandlove schreef:Ik ben niet chag...Misschien Rianne?![]()
Werk ze nadine![]()
ik ga ook...moet eten koken...

Leuk
rakkertje13 schreef:shetlandlove schreef:Ik ben niet chag...Misschien Rianne?![]()
Werk ze nadine![]()
ik ga ook...moet eten koken...
ben niet chagarijnig![]()
En maaike je ging toch niet scheren??
scheren is echt relax, 1 keer gedaan nooit meer zonder!
ik ga wel gewoon mee hoor
rakkertje13 schreef:Ja, dat moet..RRr kan niet zonder mams![]()
En wat was je doen dan Dees?
maar ben nu echt moe, werd k ook nog ziek onderweg jakkes, weet niet wat t was, maar voelde ineens mn slokdarm pijn doen (die is verbrand) en dat zakte naar beneden en werd kotsmisselijk, daar maar in de auto gaan zitten, heb mn zusje dus ook niet zien rijden, gelukkig was de eigenaar van river en rr ook mee, die kwam later even bij me zitten, wat gepraat en toen ging t wel weer..

Ierepier schreef:Och ik heb m'n knie verdraaid.
poedersuiker.
Ierepier schreef:Och ik heb m'n knie verdraaid.
poedersuiker.
en daar heb je een bandage om ? niet slim
zoveel mogelijk bewegen houd het soepel *geloof mij* rakkertje13 schreef:Ah gaaf.. heb je foto van de haf?![]()
*kent dat probleem
* rakkertje13 schreef:Ah oke*kent dat probleem
*
en dan zal je weer net zien dat internet weer van dat ding afligt
maar ze komen morgen wel

)
Brammetje16 schreef:nieuw paardje voor je zusje? ziet er iig goed uit!
, het veulen word binnenkort opgehaald, wss het weekeind, (verkocht) en de haf die ze nu heeft (3,5 jarige ruin) had maanexceem, dus die gaat terug, ze kon het geld niet terug krijgen, dus heeft ze hem geruild tegen deze haf.