Arm dier.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arm dier..
jammer dat ik zover weg woon anders was ik zeker mee gaan zoeken! Ik hoop dat hij snel gevonden wordt! Succes met zoeken vandaag! Hoop dat het wat oplevert! 
. Ik was gister al een uurtje of 4 totaal aan het zoeken. Ik vond het niet genoeg maar ja tegen het donker kan ik niet op....klien schreef:Er gaat hier nu een helicopter over die het duingebied over vliegt. Ik weet niet of die ingezet was om te zoeken?
Maakt wel veel herrie zo'n ding zeg.
Talietjuh schreef:ik vind het erg jammer dat er niks te zien was bij rtv-noord holland, het was 1 van mijn favo programma's maar dit is 1 groot minpunt, ze hadden zondagavond al wat kunnen uitzenden hierover!
amondi schreef:Talietjuh schreef:ik vind het erg jammer dat er niks te zien was bij rtv-noord holland, het was 1 van mijn favo programma's maar dit is 1 groot minpunt, ze hadden zondagavond al wat kunnen uitzenden hierover!
Ze zullen het wel weer druk gehad hebben met amsterdamsnieuws.
mijn collega kwam er vanochtend mee dat hij het daar gezien had.
TopVictory schreef:Sicco is gevonden !!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet precies waar, maar hij wordt zo opgehaald met de trailer en maakt het best goed
Ben helemaal blij super geweldig is dit
TopVictory schreef:Sicco is gevonden !!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet precies waar, maar hij wordt zo opgehaald met de trailer en maakt het best goed
Ben helemaal blij super geweldig is dit