jiehaaa schreef:Seb8iaan schreef:En ik kan mn shirt alleen dragen tijdens het uitoefenen van de "ride" Ga alvast een nummertrek apparaat kopen Ik ga je verhuren Sebastiaan. Kaartjes for Enjoy the Bassie Ride te koop via jiehaaa.Mijn eigen persoonlijke paarden pooier: PPP
Wat zijn jullie allemaal creatief!! Ik kom echt niet verder dan m'n naam.. Ook aardig zinloos aangezien ik ook zo heet oke, dan wel met een y minder
Haha, ik heb ook ff een shirt ontworpen snel. Morgen ff kijken wat ik doe qua bestellen of niet.Wel knal roze natuurlijk
Seb8iaan schreef:jiehaaa schreef:Ik ga je verhuren Sebastiaan. Kaartjes for Enjoy the Bassie Ride te koop via jiehaaa.Mijn eigen persoonlijke paarden pooier: PPP With pleasure my dear.
Lizzyy schreef:Wat zijn jullie allemaal creatief!! Ik kom echt niet verder dan m'n naam.. Ook aardig zinloos aangezien ik ook zo heet oke, dan wel met een y minder Ik wil wel wat voor je ontwerpen!En ik zal het niet zo doen dat we met het zelfde weer aan lopen zoals aankomende vakantie...
Ethirty schreef:Ik dacht heel even dat ik het verkeerde topic refreshte. Gaan we nou alles dubbelposten Liever flessenpost?
Ethirty schreef:Ik dacht heel even dat ik het verkeerde topic refreshte. Gaan we nou alles dubbelposten Ik zie helemaal niks dubbel
jiehaaa schreef:Ethirty schreef:Ik dacht heel even dat ik het verkeerde topic refreshte. Gaan we nou alles dubbelposten Liever flessenpost?Of Flessuhpost?
Lolacabana schreef:Ethirty schreef:Ik dacht heel even dat ik het verkeerde topic refreshte. Gaan we nou alles dubbelposten Ik zie helemaal niks dubbel Doordrinken dan
Cindeeh schreef:Dus voor wie moet ik allemaal tshirt maken ? Joost (jooproo), stephanie, nog meer vrijwilligers ? Misschien Jasmijn? Mij! Kies mij!
Hoe laat begint de meet eigenlijk? Heb 's avonds verjaardag, maar als het overdag op tijd begint kom ik misschien wel ff langs
Ossi schreef:Hoe laat begint de meet eigenlijk? Heb 's avonds verjaardag, maar als het overdag op tijd begint kom ik misschien wel ff langs 2 uur
Ossi schreef:Hoe laat begint de meet eigenlijk? Heb 's avonds verjaardag, maar als het overdag op tijd begint kom ik misschien wel ff langs Ga gewoon niet naar de verjaardag