Ik neem ook mn camera mee maar misschien kunnen Lau, Anna, Ies enzo hem ook meenemen? Hebben we veel foto's
Lauwttje schreef:Dan steel ik jou camera wel Anna filmt, Laura maakt foto's met Rachels camera. Deal?
jilinda schreef:of rachel neemt haar camera niet mee en laura neemt die van haar mee Nee want ik ben lui en niet snel met versturen/bewerken enz Dus ik pak die van Rash wel af en toe
Rachel_Chap schreef:Ik neem ook mn camera mee maar misschien kunnen Lau, Anna, Ies enzo hem ook meenemen? Hebben we veel foto's Ik wil wel meenemen, maar heb niet echt goeie he?
Lauwttje schreef:jilinda schreef:of rachel neemt haar camera niet mee en laura neemt die van haar mee Nee want ik ben lui en niet snel met versturen/bewerken enz Dus ik pak die van Rash wel af en toe Hahaha
Rachel_Chap schreef:Maakt niet uuuit, gaat om het idee Hahaha, en wat voor eten, als het toch alleen om het idee moet gaan?
Greek schreef:Ja ik neem die van mij wel mee en ik kruip stil achter mn camera en film alles Neeeeeee jij gaat gewoon lekker blij zijn
Greek schreef:Ja ik neem die van mij wel mee en ik kruip stil achter mn camera en film alles Nee, dat mag niet, ik ga jou spacecake voeren.
Oohh nou, mamagans Laura help mij Oh en btw, als er toch al hasj en spacecake is kook ik wel paddosoep