Michelle! Wij hebben van de Postcodeloterij een appeltaart van de Hema gewonnen. Die kan ik wel ophalen 's morgens en meenemen? Scheelt alweer 1 vlaai!
Ik ga ook voor het eerst buitenkomen met m'n lakkers Normaal had ik zondag wedstrijd, maar aangezien hier alles onder de sneeuw ligt zal het voor volgende vrijdag zijn!
Kom op Jenny. Beetje extra draad moet die manen toch in een knot krijgen Haha! Dan krijg je knotten zo groot als een hand waarschijnlijk! Grappig dat jij ook een grijze cap hebt.
Daisy als je bandages en lappen regelt wil ik best voor je bandageren hoor. Maar je kan natuurlijk ook zonder
Nee geen laklaarzen aan dames! Die heb ik niet Nee hoor geintje, ik zal ze heeeeeel hard poetsen, dan gaan ze wel mooi glimmen.
Ja natuuuuuuuuuurlijk! Nou als ik het zo hoor mag ik alvast gaan beginnen met de mijne op te poetsen
rhapsody_do
Geplaatst: 13-03-13 13:49
Ik heb eventueel wel 4 witte bandages voor je Daisy, mocht je door iemand toch je paard willen laten bandageren Ik ga zelf sowieso al in creme shabrak, creme bandages, creme rijbroek. En heb dan zwarte laarzen met lakruiten en een zwarte cap. Dus ik denk dat ik voor een donkerblauw of een zwart shirt onder de polo ga, anders steekt wil zo af
Nou ben blij dat jij ook geen lakkers hebt Daisy, anders val ik zo uit de toon! Ik ben er niet later dan 12:00 uur in ieder geval. En dan kan de eerste groep alvast snel de polo's aantrekken Hoe lang gaan jullie er van tevoren op? Ik rijd hem alvast 20 minuutjes in denk ik (incl. instappen). Dan kunnen we hopelijk meteen knallen zodra de clinic begint.