Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, sorry) niet meer mee in jullie topic, heb het echt zo druk gewoon en jullie gaan zo hard... En de 25e (dat was het toch?) is toevallig de enige zondag dat ik geen wedstrijd heb, maar de reden daarvan is dat ik die avond met school voor een week naar Berlijn vertrek... Dus ik kan ook niet! Sorry! quera schreef:1. Aleeneh
2. rayoow (rijdt met Aleeneh mee)
3. Lieffiefi
4. Quera (rijdt met Lieffiefi mee)
5. Ludique96 (Rijd met Lieffiefi mee)
6. DonRoubos (Rijdt met Lieffiefi mee)
In onderstaand lijstje kan wel wat geregeld worden denk ik qua vervoer. gina met eva mee en als beide andere dames op amersfoort kunnen afspreken en iemand vraagt HP om de dames daar op te pikken?
7. Knoffer
8. goldenarrow (zoek vervoer vanaf Nijmegen)
9. Herfstwind (zoekt vervoer vanaf Amersfoort)
10. Holypope
11. Wouter82 (rijdt met HP mee)
narnia en nayomie moeten beide bovenlangs afgehaald worden, nayomie hoogenveen is nog een uurtje vanaf stal en nowhere near waar iemand in de buurt komt, kun je mogelijkerwijs tot in hardenberg of zwolle komen met de trein? En inney, hoe komt jij deze kant op?
12. Narnia
13. Nayomie
14. Inney
15. ShamalArabs
deze 2 komen uit dezelfde richting, wellicht kan dat ook onderling geregeld worden qua vervoer?
16.Woeps
17. Sjoerd
Transport:
Lieffiefi (vol indien Don nog meegaat)
Holypope, heeft nog plek voor 2 vanuit Rotterdam.
Aleeneh, nog 2 plekken vrij, vertrekt al vroeg in de ochtend!! vanuit zwolle, neemt suraya mee
Knoffer, 1 plek vrij, 2 onder voorbehoud, vanaf amsterdam
Als je wilt kijken of je met iemand kan er meerijden kijk dan van waaruit dit persoon rijdt en hou even contact met dit persoon.