Dat is waar haha. Zal Branco vanavond ff het boek wat we er bij hebben laten bestuderen (ik snapte er niets van haha) kijken of hij er nog een beetje wegwijs uit wordt zodat we nog mooiere foto'\s kunnen krijgen.
Ff een klein voorproefje weten jullie wat jullie een beetje kunnen verwachten
kwaliteit is niet zo super meer aangezien ik ze van facebook af heb gehaald en ze vervolgens heb geupload bij mijn album
hihi schattig even een vraagje welke camera heb jij? canon , nikon, sony e.d.? als het een nikon is kan ik wellicht helpen maar voor de rest houd het ook op voor mij want canon en sony is voor mij ook arabisch:P
Wij nemen een mee. We komen zowieoz met z'n 2en en de hond is er dan ook wel de hele dag. Is ie tegen de tijd dat hij op de foto moet mooi rustig haha. Hoop dat ie dan nog rustig stil wil zitten
Maar dat hoeft niet meer aangezien wijnde camera mee nemen (en hopen dat iemand ons daar een beetje mee kan helpen)
saskiakefie
Geplaatst: 11-01-13 18:57
maj0 schreef:
Maar dat hoeft niet meer aangezien wijnde camera mee nemen (en hopen dat iemand ons daar een beetje mee kan helpen)
Je zit bij russelnuwell in het groepje dus die kan je daar dan hopelijk mee helpen. En in de pauzes wil ik je ook best wat uitleggen, hoewel ik wel nikon heb
saskiakefie
Geplaatst: 11-01-13 18:58
maj0 schreef:
Canon Eos 400D, we willen er zelf nog 1 aanschaffen en zitten te twijfelen of we ook zo 1 nemen of een Nikon 3100? dacht ik.
Goed weer voorspelt he Maj0 ja hoor die bevalt prima. Maar het is ook m'n eerste spiegelreflex dus ik weet ook niet beter Moet zeggen dat ik de kitlens niet zo vind. Behalve voor macro vind ik 'm best fijn
Euh miss domme vraag maar wat is macro? Zijn nog echte beginners maar willen het wel gaan leren.
JesdaJinn
Geplaatst: 11-01-13 19:16
Ik ben allang blij dat ik zown ding kan vast houden zonder te laten vallen xD Grapje hoor, vind het ook leuk om te fotograferen alleen het duurt nog wel even voordat ik zown ding aanschaf
Oke bedankt we leren nu al Hmm al weer een afzegging. Heb ook al een tijdje niets van Talscha gelezen. Maar anders die even een berichtje, En anders kan ik misschien nog wel een hond regelen maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.