Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Calanddra schreef:dit topic is ook al zo lang, dat je amper info kunt vinden.
is t een optie om een topic te openen voor degenen die gaan? ivm samen reizen etc. Ik wil graag gaan, maar niet alleen. Zou t dus leuk vinden om te zien wie er ook gaan ivm afspreken. Ik heb bijv ook geen rijbewijs dus zal toch echt met iemand mee kunnen rijdenplus dat ik na zo'n nacht echt niet in mn eentje in een tent ga slapen
JorisDy schreef:Misschien voor de volgende keer toch wat meer reclame maken en misschien een melding maken dat je het moet annuleren als je voor die tijd niet zoveel aanmeldingen hebt. Dat trekt toch wat mensen over de streep.
JorisDy schreef:Misschien voor de volgende keer toch wat meer reclame maken en misschien een melding maken dat je het moet annuleren als je voor die tijd niet zoveel aanmeldingen hebt. Dat trekt toch wat mensen over de streep.
Sani schreef:JorisDy schreef:Misschien voor de volgende keer toch wat meer reclame maken en misschien een melding maken dat je het moet annuleren als je voor die tijd niet zoveel aanmeldingen hebt. Dat trekt toch wat mensen over de streep.
we hebben meerdere pogingen gedaan, zelfs een topic geopend om redenen van niet aanmelden te achterhalen, maar daar kwam alles uit wat wij ook al bedacht hadden en daar hebben we het duidelijk aangegeven. we hebben een nieuw, overzichtelijk topic geopend, waar het ook in stond.
het stond in onze onderschriften, we hadden drie topics, het stond ook op de boktmarkt. meer konden we niet.