Heb de proefversie van Photoshop gedownload en ik ben een beetje aan het knutselen Als het goed is moet de ruis minder zijn. Ook heb ik aan een nieuwe copyright gewerkt en ben ik wel nieuwsgierig naar jullie mening
Ik vind hem heel mooi Lynn! Misschien nog iets te groen op de huid?? En ik denk dat als je hem iets na verscherpt (filter > Sharpen > smart sharpen) hij echt helemaal top is. Erg mooi met je copyright zo! heel stijlvol
moet er echt nog veel doen maar vanavond even knallen. Heb vanmiddag ook weer een shoot met familie en honden dus. Kan ik daarna weer een borsttuig kopen haha en daarna nog even heerlijk hobbelen met mijn eigen lieve paarden beest
Ik zou de witbalans nog wat corrigeren zoals Jessie al zegt er zit nog een groen zweem over. Het groen in de foto vind ik heel mooi van kleur. Het watermerk is ook heel mooi. Elegant.
BLEGHHHHH ik haat photobucket! Ik al die urls naar het forum kopieren voor een topic. Loopt dat ***** ding vast en nu kan ik weer overnieuw beginnen. Ik vind urls kopieren toch al een rotklus... en nu moet ik er 16 overnieuw doen. FML.
Zo, dat moest er even uit =') pfffffffff
Ik moet alleen de foto's van Bram en Roos nog (en een paar van Nina, van het einde van de dag) en dan ben ik klaar.
aaa arme jij! (je kan ze ook direct op het forum zetten he, onder het vak waar je bericht typet kan je foto toevoegen Alleen weet ik dan niet hoe dat eruit komt de zien enzo)
LynnDenise
Geplaatst: 24-07-12 10:53
Je kan ook als je bijvoorbeeld 16 foto's hebt geupload dat je van al deze foto's de codes in 1 lijst krijgt...
Even als alles is geupload alles selecteren en dan kan je daarnaast een actie uitvoeren. Iets met urls genereren ofzo
zeker ideaal ja! Ik ga maar is zoeken op ImageShack. Deze ook allemaal met de hand er in gezet. (moet dit gewoon even spammen ) [ITP] Liefde op het strand