Dat jullie nog zulke mooie foto's van Indiena hebben kunnen maken Ze was gisteren echt een monstertje eerste klas
Die onderste is inderdaad heel gaaf.Al vraag ik me af op je op de prairie met zoveel zilver op je tuig gaat rondrijden.
Erg mooi inderdaad ! Net alweer bij knollie geweest, dus nu aan t bewerken Ga die van Marty, Frodo en Amber doen
_yvonne schreef:die onderste is net ergens genomen op een prairie in Amerika, met een beetje fantasieDaar had ik het ook al over met Richard
Laraax schreef:Erg mooi inderdaad ! Net alweer bij knollie geweest, dus nu aan t bewerken Ga die van Marty, Frodo en Amber doen
Lara, die fotop's zijn echt gaaf! En met haar oortjes naar voren!Die heb ik dus niet en als ik ze heb zijn ze raar belicht.
Thanks ! Op mn camera dacht ik dat ze veel te donker waren maar op de comp viel dat heel erg mee Edit: De rest heb ik op de website gezet
FrodoIk zie niihiiks !Pff. Stomme haren! Kom hier!De rest zet ik nu online & ga ik Marty nog doen, dan even pauze en vanmiddag weer verder