Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laulau85 schreef:Naam pony is Saco, ruiter heet Marieke de rest zal ik even navragen. Ze vroeg of ik haar nummer wilde doorgeven zodat ze even per tel wat meer info kon krijgen... Kan ik jou haar nr pb'en?
MadelonSunny schreef:20 prikpaaltjes en 200m draad liggen klaar, nu hopen dat het in Richard z'n auto past
Als mensen zich nog na vanavond 10u willen afmelden hoor ik dat graag over de telefoon. Mijn nummer staat op het forum onder Algemene informatie
Bagheera_206 schreef:MadelonSunny schreef:20 prikpaaltjes en 200m draad liggen klaar, nu hopen dat het in Richard z'n auto past
Als mensen zich nog na vanavond 10u willen afmelden hoor ik dat graag over de telefoon. Mijn nummer staat op het forum onder Algemene informatie
Charlotte is niet zo groot hoor. Dat wordt even achterbank neerklappen denk ik...
MadelonSunny schreef:Ik stuur een aantal fotografen even een berichtje om zeker te zijn dat ze morgen komen want ik heb er een aantal al een hele tijd niet hier gezien
Edit: Lipydo en Serengo even een berichtje gestuurd. Ik ben bang dat er dalijk nog 1 van die fotografen uit valt
MadelonSunny schreef:Heel misschien nog een fotografe maar ik wacht nog even bericht af van Lipydo
Wacht 's even, jij stond reserve! Ik was er heilig van overtuigd dat we geen reserves hadden maar jij stond nog op de lijst! Inmiddels is er namelijk al iemand anders geregeld.
Weet je wat, kom morgen maar gewoon. Je kan altijd wel ergens aansluiten en misschien valt er last-minute nog iemand af.
Ik vind het ook zo banketstaaf om jou nu niet te laten komen.