ooee.. dat maakt me heel nieuwsgierig! Ik kijk er nu al naar uit om straks foto's uit te zoeken, als alle fotografen de foto's hebben geplaatst natuurlijk, maar ik heb er al wat hele mooie tussen zien staan.
Ik heb helaas van snuitje geen portet fotos kunnen maken en van nog een paard geloof ik niet, maar ik zie daarvan ook al heel veel mooie voorbij komen gelukkig
Bij ons op stal waren ze allemaal heel erg enthousiast over de foto's!! Dus ik ga een shoot organiseren, maar ik heb dan wel fotograven nodig Locatie is nog niet bekent maar ik hoop op de Ginkelse Heide, Het is voor 10 paarden (ik heb er een maximum aan gestelt anders word het teveel) en de datum is ook nog niet bekent, hebben jullie voorkeuren?
hebben een aantal (of allemaal :p ) zin om een aantal paardjes van onze stal op de foto te zetten? zou geweldig zijn!!
Als het op de Ginkelse Heide is, lijkt me super leuk! Als het ergens anders is ben ik bang dat ik met iemand mee zou moeten reizen, anders kan ik er met geen mogelijkheid komen