Hee, wij vertrekken morgenavond naar Gelderland Dus als er morgen hier nog iets belangrijks word gezegd voor de meeting, SMS ME DAN EVEN Want ik kan dus niet meer op internet dan
Ik ben wel benieuwd naar die Monchou taart, dat heb ik (geloof ik ) nog nooit gegeten
YelaBrenda11
Geplaatst: 07-07-11 19:19
hoihoi,
*komt even roet in het eten gooien*
er worden hier bij de hema treinkaartjes verkocht voor een spotprijs (15,- terwijl het normaal 45,- is) alleen die gelden pas vanaf 9 uur,en als we om 11 uur op de plaats van bestemming moeten zijn lukt dat niet als marit en ik uit friesland moeten komen. Daarom ben ik zo brutaal om te vragen of het héél ( hééél) misschien ook om 12 uur kan? dat scheelt maar een uurtje én 30,-
Jij kan ook later komen met Marit toch? Ik heb er niet zo'n probleem mee hoor een uurtje later maar weet niet wat de rest er van vind.
Tammy_
Geplaatst: 07-07-11 19:23
Kelly, dat is een soort kwarktaart maar dan lekkerder want er zit een hele zachte roomkaas met slagroom in en bastogne-koek-bodem
Fem, ik denk dat dat wel kan, moet even kijken want dan moet ik denk ik weer terugrijden om jullie op te halen, kan je niet een halfuurtje smokkelen met die kaartjes dat deed ik namelijk altijd
*edit* ik ga uit van jij en Marit die een uurtje later komen, we zullen nog niet beginnen met het vreetfestijn hoor
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 07-07-11 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
J_tombobecky
Geplaatst: 07-07-11 19:24
H_Nalanta schreef:
Jij kan ook later komen met Marit toch?
Is dat niet handiger?
Kelly
Geplaatst: 07-07-11 19:25
J_tombobecky schreef:
H_Nalanta schreef:
Jij kan ook later komen met Marit toch?
Is dat niet handiger?
Idd, volgens mij is het dan handiger dat jullie dan wat later komen ipv de hele meeting later te doen
Maaaar oostblokkers In mijn auto past toch niet Robin, Lisa, Eva, Nienke, Jolijn, Chay en Jesse Ik heb niet zoooo'n grote auto er passen toch geen 5 man achterin
Haha ik moet een andere auto kopen voor de meeting
Ja in eerste instantie was het inderdaad Nienke, Eva, Jesse en Lisa maargoed Jolijn slaapt bij Nienke Jesse weet u inmiddels of je meegaat? Want mocht Jesse niet meekunnen dan kan zowiezo Chay in de plaats van Jesse want dat had ik destijds al tegen haar gezegd en beloofd is beloofd! Dus, Jolijn moet gewoon duiken als er politie langskomt en de mensen die achterin zitten moeten een halfuurtje de adem inhouden