Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:05

Veulen84 schreef:
Ik zou zelf zeggen:

Noord-nederland, in Friesland. Mensen uit de kop van Noord-Holland en de noord-oostpolder kunnen daar makkelijk komen, net als mensen uit Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel.

Midden-Nederland: Gebied Rond Utrecht is prima te bereiken voor de mensen uit de onderkant van Noord-Holland, kop Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland en Gelderland.

Zuid-Nederland, Ergens tussen Tilburg en Eindhoven. Daar kunnen mensen uit Limburg, Brabant, Zeeland en de onderkant van zuid-holland goed komen.

Noord Nederland werd al Drenthe.
Is ook voor Overrijsel en Flevoland beter te bereiken ;)

En laten we het nou houden zoals we het hadden!!!
Noord Nederland Drenthe
Midden Utrecht
En dan nog daar onder ergens

Anders word het zo geknutsel
En friesland is echt een klote (sorry :o) eind hoor vanaf overrijsel..

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:07

Zoiets zou perfect zijn denk ik ;)
Nu hopen dat dit een difinitieve keuze word.

Eindhoven of helmond voor Brabant :D

Veulen84 schreef:
Ik zou zelf zeggen:

Noord-nederland, in Friesland. Mensen uit de kop van Noord-Holland en de noord-oostpolder kunnen daar makkelijk komen, net als mensen uit Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel.

Midden-Nederland: Gebied Rond Utrecht is prima te bereiken voor de mensen uit de onderkant van Noord-Holland, kop Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland en Gelderland.

Zuid-Nederland, Ergens tussen Tilburg en Eindhoven. Daar kunnen mensen uit Limburg, Brabant, Zeeland en de onderkant van zuid-holland goed komen.
Laatst bijgewerkt door Majken op 08-12-10 21:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:10

Milan_lover schreef:
We hadden daarvoor gedacht bovenin Drenthe, dat is wel te doen toch ;)

Absoluut: Daar lopen de A32 en de A28 heen (en het drents friese wold is erg mooi :) )

Pluttersput

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:15

Tussen Tilburg en Eindhoven, jeutje, zo wordt het alsnog steeds verder. Ik moet echt vanuit het zuiden komen, en dat is echt wel ver dan hoor..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:21

Elin_ schreef:
Anders word het zo geknutsel
En friesland is echt een klote (sorry :o) eind hoor vanaf overrijsel..

Ik zou me eerder druk maken over de mensen uit zeeland en limburg, en de kop van noord-holland. Dat zijn dode einde. Naar verhouding (meten is weten;) ) moeten die mensen straks de grootste afstanden gaan afleggen.

Dus als je een beetje gaat meten, kun je voor de mensen uit limburg bijna niet verder dan Tilburg. Voor de mensen uit zeeland (en omgeving Rotterdam) eigenlijk ook niet verder. Dat is allemaal ook veel verder dan Overijssel - Utrecht ;)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:24

dat had ik idd ook al, Veulen.
En sorry, hoe graag ik mee wil doen aan de rit, ik ga geen uren rijden met me poown in de trailer om vervolgens nog een rit te doen en weer uren terug naar huis in de trailer

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:26

Ik zou graag mee willen doen idd :)
Maar voor Friesland zou ik afvallen ;)
Het is me gewoon te ver dan ..bovendien vind ik drenthe ontzettend mooie bossen etc hebben ;)

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:26

Veulen84 schreef:
Naar verhouding (meten is weten;) ) moeten die mensen straks de grootste afstanden gaan afleggen.

Dus als je een beetje gaat meten, kun je voor de mensen uit limburg bijna niet verder dan Tilburg. Voor de mensen uit zeeland (en omgeving Rotterdam) eigenlijk ook niet verder. Dat is allemaal ook veel verder dan Overijssel - Utrecht ;)

Zoiets zat ik dus ook te denken. Als je nederland in 3e deelt en je pakt dan van ieder 1/3e stuk het meest centrale punt, dan lijkt mij dat het meest eerlijke. En als dan bv in zuid-holland dichter bij het startpunt in Brabant dan het startpunt in Utrecht woont, dan ga je toch gewoon naar Brabant?

Afbeelding

ow, afbeelding is wel groot :o

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:28

manex schreef:
Veulen84 schreef:
Naar verhouding (meten is weten;) ) moeten die mensen straks de grootste afstanden gaan afleggen.

Zoiets zat ik dus ook te denken. Als je nederland in 3e deelt en je pakt dan van ieder 1/3e stuk het meest centrale punt, dan lijkt mij dat het meest eerlijke. En als dan bv in zuid-holland dichter bij het startpunt in Brabant dan het startpunt in Utrecht woont, dan ga je toch gewoon naar Brabant?

Afbeelding

Persoonlijk stem ik TEGEN.
Dit is voor mij helemaal niet te doen. Utrecht oke, maar helemaal over de afsluitdijk om vervolgens nog dik een uur te rijden, als het niet langer is... :n

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:29

Is voor jou Utrecht niet beter bereikbaar dan? Dan kan je daar toch starten?

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:30

Utrecht wel, maar niet waar jij de stip heb gezet, tegen Gelderland aan

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:33

Ik stem ook tegen... Dat is ook voor mij te ver..

Mischien voor sommige wel te doen ,maar hoe langer die van mij op trailer staat hoe drukker ze word en hoe opgefokter en ik wil graag wel met een paardje gaan dat geen nachtmerrie eraan overhoud :') (we oefenen al telkens met langer etc ,maar dan vind ik het persoonlijk te snel gaan door haar opeens zo lang op trailer te zetten)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:35

waar woon je dan? want helmond is aardig in het zuiden?

Pluttersput schreef:
Tussen Tilburg en Eindhoven, jeutje, zo wordt het alsnog steeds verder. Ik moet echt vanuit het zuiden komen, en dat is echt wel ver dan hoor..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:38

Heel ander idee zou kunnen zijn om te zeggen:

Op de grens van Drenthe en Overijssel. Dat is denk ik voor alle kop provincies wel te doen.

Dan in de kop van Limburg. Dat is voor Limburg, Brabant, Gelderland en uitlopers wel te doen?

En dan aan de kust tussen Noord en zuid-Holland. Dat is te doen voor Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland.

Zou voor de zwaarte op de kaart trouwens wel beter kloppen... Maar Zeeland valt dan een beetje af.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:40

@Veulen denk dat Midden Drenthe nog het beste is ?
Of grens Drenthe Groningen (voor friesland iets verder ,maar wel dicht bij de rest .. zelfs bij eventueel duitsers -Nl'ders die naar DU verhuist zijn net over de grens)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:41

Mensen ga nog niet zeggen of je wel of niet komt a.d.h. van de genoemde plaatsen, want dat is nog niet zeker tot zover. Morgen is de organisatie bekend en die gaan verder 'vergaderen' over de locaties. Dat mensen dan alsnog af vallen, daar kunnen zij helaas niet veel aan doen want het is ieders eigen keus of diegene wel of geen lange afstand met trailer af wil leggen.

In ieder geval wel super om te lezen hoe iedereen haar ideeën hier neer zet met onderbouwing. Daar kan iedereen wat mee :)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:43

@Veulen : Hmm, ik weet niet. Vorige idee was beter :)

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:43

Kimmie (en de rest ook trouwens), niemand zegt toch dat jij perse bij die stip van drente moet starten alleen omdat jou woonplaats in het bovenste gedeelte ligt? Als jij liever in Utrecht start dan is er volgens mij niemand die je tegenhoud.
Ik kom uit Brabant en heb daar al heel wat natuurgebieden gezien. Als ik liever eens in Utrecht ga kijken moet ik dat toch helemaal zelf weten?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:45

Majken schreef:
waar woon je dan? want helmond is aardig in het zuiden?

Pluttersput schreef:

Bij Sittard in de buurt. Ik moet sowieso al van iets meer dan 1 uur uitgaan zonder trailer, files nog niet eens echt meegeteld..

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:48

ow, tjaa het word maar wachten tot de organisatie heeft besloten :)

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:51

Ligt er weer aan hoe je het bekijkt.. Kom je uit zuid-holland / zeeland / brabant (dus linksom gepakt) dan zijn de drunense duinen goed te doen (nabij tilburg)...

Ach, tis aan de organisatie wat ze kiezen natuurlijk. Niet aan mij. Het is alleen gewoon een super mooi groot natuurgebied, met vele uitgangsmogelijkheden voor zowel wandelaars, mensen met honden, ruiters en menners.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:52

Hallo allemaal! :D
Wij zijn druk bezig met alvast nadenken over een organisatie, MAAR..
Wij hebben nog hard iemand nodig voor regio Noord! Wie o wie wil helpen en nog even een vragenlijstje invullen?
Alvast bedankt ;)

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:57

Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar kom dit nu toevallig tegen.

Wat is de bedoeling van de rit, moet er geld mee opgehaald worden of gaan er gewoon een hoop mensen voor rijden?
Hoelang gaat de rit ongeveer duren?
En waar? (al zie ik dat dit nog niet helemaal duidelijk is :Y).

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:59

Sorry... denk dat ik jullie in noord niet kan helpen aangezien ikzelf in brabant woon.. Hopelijk reageerd er snel nog iemand!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:05

Kiim schreef:
Ik heb niet heel het topic doorgelezen maar kom dit nu toevallig tegen.

Wat is de bedoeling van de rit, moet er geld mee opgehaald worden of gaan er gewoon een hoop mensen voor rijden?
Hoelang gaat de rit ongeveer duren?
En waar? (al zie ik dat dit nog niet helemaal duidelijk is :Y).

Bedoeling: Geld inzamelen voor Pink Ribbon
Hoelang gaat het duren: Nog niet bekend
Waar: Noord: Drenthe (misschien Drents-Frieze Wold)
Midden: Utrecht (ergens in die provincie)
Zuid: Brabant (ergens in die provincie, Drunense Duinen is vaak genoemd)

-> Maar dit wordt nog bekend gemaakt. Na vrijdag (wanneer de organisatie bekend is).