nou op die site zag ik er geloof ik iets van 4/5, maar ik houd niet zo van barokke paarden (al heb ik wel 2 verzorg fell's ) maar ik zou nooit zelf voor een ijslander/haflinger/fjord kiezen
zijn ze bijna allemaal niet, maar als je ze niet kan houden heb je een ideale oplossing, parkeer zn hoofd tegen een boom (moeilijk zoeken op een strand..) hahahah. sorry
Ik denk dat ik een paardje van rond e 165 wil die lekker snel is hoeft niet zo heel erg braaf te zijn maar niet zomaar weg galopperen uit de groep dat vind ik eng als ik daar niks ken
Vind het wel wat durr als je voor 38 euro niet over het strand kan,, Maar gezllig word het in ieder geval.
Mh een vals paard zal echt niet meegaan op buitenrit, en ze gaan allemaal hard buiten dus daar doe je niks tegen. Die zenuwen die je hebt zijn normaal, eenmaal buiten kom je er wel vanaf hoor!
Gowlan
Geplaatst: 08-02-11 21:57
De westernrit die ik ga maken valt op 2 april, dus ik kan hoogst waarschijnlijk wel mee met jullie! (en word bikkelen voor school, maar heb gelukkig de zondag nog, mocht ik die week toetsen hebben. )
Twilight1
Geplaatst: 09-02-11 00:43
haha ze zetten mij maar op een knettergekke pony dat vind ik het leukst