Maar zit je eind juli niet met vakanties? Ik ga dan iig wel weg, maar goed als ik de enige ben dan hoeft je daar geen rekening mee te houden, al zou het wel jammer zijn
Ja.. maar zoals ik zei.. Mag ook wel begin juli. Officieel gezien heb ik vanaf 10 juli vakantie
Jolliegirl
Geplaatst: 21-05-10 15:01
Ik heb 2 vrije dagen aangevraagd voor deze meeting... Dit kost mij dus 2 dagen werken op een ander vrij tijdstip...
Als die verzet word, ga ik niet meer mee.... En ik zou dit ook heel erg jammer vinden!
Ga nou eerst maar eens vragen of het doorgaat bij minder dan 8 personen, en wie weet kunnen we nog wat mensen benaderen die misschien wel mee willen.
Nessa
Geplaatst: 21-05-10 15:19
15 juli!!! (dan ben ik jarig ) nee kan er nog weinig zinnigs over zeggen, moet nog beginnen met mijn nieuwe baan, en moet ook weekends werken. Kan er eigenlijk wat meer zinnigs over zeggen als ik daadwerkelijk begonnen ben
Ben erg benieuwd. Kijk, als het niet door kan gaan bij minder dan 8, dan zal het zoiezo verzet moeten worden. Dus dan maakt het verschil tussen , Niet doorgaan & verzetten, niets uit voor mij.
Laat het mij zo snel mogelijk weten, desnoods via sms. Dan kan ik misschien nog wat regelen op 't werk.