Ik ben nl niet zo'n uitslaper (maar slaap toch apart....) en weet mn draai nog niet echt te vinden als mensen nog liggen te pitten zonder dat er een wekker staat (= bepaald tijdstip waar je rekening mee kan houden).
Dus even een inventarisatie
Vrolijk / chaggo... maakt mij niet uit! Ik ben m.n. heel erg stil en maak me snel uit de voeten
Afh van de avond ervoor of hoelaat mn wekker staat en hoelaat het licht word etc
Grit
Geplaatst: 06-01-10 00:19
Okay, stel het wordt half 2 's nachts, dan lig je nog een uur wakker door het gehinnik uit de meidenkamers. Het licht komt op om 7 uur en de wekker staat op half 8. Hoe laat sta je dan op
Pfoeh! Nou als we een dagrit gaan doen heb ik wel wat slaap nodig hoor! Bij mij toen na een rit zijn we volgens mij redelijk op tijd gaan slapen, maar we waren ook allemaal hartstikke moe... nu ook dus ga nu ook slapen!
timokyana
hier ieman die absoluut geen uitslaper is, ben meer een ochtendmens,wel na een bakkie koffie
snowdon
Geplaatst: 06-01-10 09:46
Grit schreef:
Okay, stel het wordt half 2 's nachts, dan lig je nog een uur wakker door het gehinnik uit de meidenkamers. Het licht komt op om 7 uur en de wekker staat op half 8. Hoe laat sta je dan op
half 8? weet ik t zo goed ken ik mezelf niet haha
Grit
Geplaatst: 06-01-10 09:50
Heeee, jij begon erover he .
D_Travis
Geplaatst: 06-01-10 11:13
pff ik ben een beste uitslaper maar toch ook weer een ochtendmens, dus wanneer er wekkers gezet moeten worden dan ben ik er gewoon uit hoor en ik heb GEEN ochtendhumeur
Ik heb de vervelende eigenschap me altijd nog tachendertig keer om te draaien. Maar denk dat dat in een groep wel meevalt, dan ga ik grinnikend om me heen liggen kijken en dan opstaan om bij de paarden te spieken