Sannie1980 schreef:Maar ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ik toch doorga naar de theater ronde....of verklap ik het nu voor jullie? Hahahahahahaha, das weer een (hilarische) inside grap
Ik heb eventueel ook een bredrester mocht er animo voor toast zijn .....je put brood in en toast comes out
We kunnen daar eventueel voor 8 euro p.p. ontbijten zie ik net! Maar denk dat boodschappen doen goedkoper is, wat dan mijn voorkeur ook zou hebben Ik ga zo boodschappen doen, heb nog geen idee hoe laat ik er zal zijn. Gok op rond etens tijd! Tot straks ladies!
Hoezo nou weer dure Heb 2 broden en wat vleesbeleg gehaald maar als er een aldi op 10 minuten is laat ik het wel thuis dan halen we zaterdag ochtend vers.
Mn brood ligt in de vriezerIk neem nu mee6 flessen lookie lookie 7up1 bak voordeelverpakking filet american1 smeerkaas1 cracottes1 bacardi razz
Goedkope merkloze 7upKen je die niet van Najib? Dat hij bij de Aldi staat en zn kar vol heeft met Lookie Lookie chips?
Weten we nu eigenlijk of er een dvd player is?? Dan kan ik die show ook wel meenemen eventueel die moet ik ook ergens op DVD hebben