Citaat:Wie gaan er zeker-weten mee de 23e november?
1. Nathalie + Katinka
2. Simone + Vanity
Zijn we iig al gezellig met z'n 2en..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1. Nathalie + Katinka
2. Simone + Vanity
Ntlie_ schreef:Citaat:Wie gaan er zeker-weten mee de 23e november?
1. Nathalie + Katinka
2. Simone + Vanity
3. Samantha + Flint
Zijn we iig al gezellig met z'n 3en..
1. Nathalie + Katinka
2. Simone + Vanity
3. Samantha + Flint
(4. Miranda + Herman)
Heranda schreef:Wie gaan er zeker-weten mee de 23e november?
Verzamelen om 12.00 bij Herman.
1. Nathalie + Katinka
2. Simone + Vanity
3. Samantha + Flint
4. Miranda + Herman
5. Ersilia + Stalen Ros
Heranda schreef:Hoelang... geen idee?! Met veel stappen zit je al gauw aan 2 uur.
Ik weet niet of we een speciale route doen, of dat we dan gewoon zien waar we heen gaan?
Heranda schreef:Vorig jaar hadden we een kerstrit (met z'n drietjes) en hadden we nadien chocomel. Ersilia en ik vonden het wel lekker, maar Nathalie had alleen voor de sier genomen
zij had een paar mini slokjes genomen *proest* Toen we het bijna ophadden zij Siel of ik, m'n restje ga ik weg gooien en toen zei Nathalie, gooi mijn restje ook maar weg, maar haar hele beker zat nog vol
Toen kwam Astrid heel nieuwsgierig kijken wat er in zat en die gaat er vol met d'r tong in en likt de chocomel eruit
zammetje schreef:Verzamelen bij Her is oke wat mij betreft! Wel fijn dat ik met Vanity mee kan (tenminste... daar ga ik vanuit). Hoe lang gaat de rit ongeveer duren?
minka schreef:zammetje schreef:Verzamelen bij Her is oke wat mij betreft! Wel fijn dat ik met Vanity mee kan (tenminste... daar ga ik vanuit). Hoe lang gaat de rit ongeveer duren?
Jaa daaag, dat kan niet hoor![]()
Nee, we spreken wel ff af, is gezellig