dolor: net wat bregh zegt! Als je hun zo wat pagina's door laat lezen, denk ik dat ze snel beseffen dat wij geen vieze ouwe mannetjes, maar zeikerige ouwe vrouwtjes zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anshrop schreef:Dolor, kan je ook even mijn 06- nummer geven, dan kun je mams laten bellen en kan ze horen dat ik je niet ga ontvoeren, hoogstens overvoeren! ( Death by chocolate, what a way to go!!)
dolor schreef:yeah. datum staat vast.
Breghje schreef:iig voor je voerdolor schreef:yeah. datum staat vast.
Je ouders kunnen al gaan nagelbijten voor je ontvoering...
Lovely schreef:Dolor, je kan ook nog iemand meenemen, poe, moe, broe, zoe, of tantoe.. Sorry, ik heb al de hele dag een vervelende bui
.
Lovely schreef:Dolor, je kan ook nog iemand meenemen, poe, moe, broe, zoe, of tantoe.. Sorry, ik heb al de hele dag een vervelende bui
.
anshrop schreef:Breghje schreef:iig voor je voer
Je ouders kunnen al gaan nagelbijten voor je ontvoering...
weet need het al, dat ze de sjaak is? need we gaan american style hoor, nemen allemaal wat mee ter algehele verhoging van de feestvreugde, boodschappenlijstje van jou blijft lekker leeg! jij zorgt voor de ruimte, wij voor knaagjes en natjes!
dolor schreef:Lovely schreef:Dolor, je kan ook nog iemand meenemen, poe, moe, broe, zoe, of tantoe.. Sorry, ik heb al de hele dag een vervelende bui
.
me ouders zijn waarschijnlijk ook van plan om me te brengen naar amsterdam centraal. kunnen ze even zien met wie ik mee rij (jouw dus) en daarna gaan ze shoppen.
Needje schreef:Ik ben er nog hoor.
Needje schreef:Tuurlijk mag dat.
anshrop schreef:Nagyl, je komt langs lausan en mijzelf, parkeren in groesbeek, dan gaan we gedrieen de enge tocht over de rivieren maken....