Hahaha nee dat zal Vond het ook gezellig en we zijn lekker optijd terug want weer word nou wat minder.. Idd jammer dat sommige niets van zich laten horen.
Ik vond het leuk om met een groepje een buitenrit te maken, hoewel Oscar het moeilijk vindt om de stap bij te houden. Draf en galop is dus echt geen probleem, maar die stap he... Maar goed, misschien juist goed om dit vaker te doen, leertie van uitstrekken!
sorry dat ik er niet was! samenloop van omstandigheden, o.a. door brandalarm welke afging bij de overburen en er was niemand thuis... Ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad!
He wat jammer dat ik dit topic nu pas zie! Ik had vandaag zo'n zin om het bos in tegaan alleen aangeizne W nog maar 1 keer het bos in is geweest kon ik geen paard vinden die mee wilde (of paard wel maar geen ruiter) Dus als jullie dit weer gaan doen, ik wil graag mee! Als ik kan dan!
Ik zag vandaag wel een trailer staan bij vdV vlakbij Dwingeloo (dat is toch die waar t was?) Ik ben uit eten geweest met de familie bij de Bospub, had er nog een bon van liggen die ik had gewonnen in Dwingeloo