Maar dan gaan we met de helegroep vanuit de stad naar mij .. Als ik alleen al een eng mannetje ben dan zien jullie dat met zijn allen op het station ..
oliebol oliebol oliebol! Ik moet werken zaterdag! niets maar aan te veranderen ik moet dus gewoon.. Van 10 tot 5 dus.. Maar ik had een idee.. Aangezien ik erg dicht bij de stad woon kunnen jullie wel bij mij dineren! dan kunnen jullie bijv. wat later afspreken en dan rond half 6 naar mijn huis komen met de hele groep en dan zorg ik dat er een heerlijke maaltijd is! dan kan ik er toch nog een beetje bij zijn..
Jammer dat je moet werken Lotte! Ik eet waarschijnlijk niet mee dan, Julia (Elessar @ bokt) reist met me mee terug en dan blijft ze een weekendje. Als ik dan nog tot 20.00 ofzo in Zwolle blijf wordt het wel erg laat allemaal.. maar het idee is leuk! Ik hoop voor je dat anderen wel kunnen
Laatst bijgewerkt door Jettie op 31-07-08 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Meiden... Ik trek me terug. Ik kom net tot de conclusie dat ik het geld niet heb. Ik heb nog €80, waarvan ik nog een H&M bestelling moet betalen én natuurlijk straks het sponsorgeld voor Tirat. Ik vind het een beetje nutteloos om een dag te gaan shoppen terwijl ik niets te shoppen heb.
Baal er wel behoorlijk van, maar ik weet zeker dat er nog wel een andere meeting komt.
Jammer is het wel! word de datum uiteindelijk verschoven omdat er zo weinig mensen zijn dan zal ik denk ik blijven afvalen omdat ik de 2 zaterdagen er na ook moet werken. Daarna ben ik natuurlijk altijd gewoon aanwezig! (stom idee dat jullie gewoon door mijn woonplaats heen banjeren volgende week en ik gewoon niet er heen kan )
Heb ik weer .. mijn ouders beginnen nu te twijfelen of ik wel mee moet gaan, want die zaterdag is de laatste zaterdag van mijn vaders vakantie, en eigenlijk wilden ze dan nog wat leuks met het gezin doen. Dus nu ben ik ze hard aan het overhalen dat het ook wel op zondag of vrijdag kan .. Of eerder die week.
Mocht het zover komen dat ik ze over heb, dan kan ik niet bij Lotte blijven eten omdat het anders veel te laat wordt ..
Haha zeker! Ik moet wel werken tot 5 uur he! dus als jullie dan om half 6 bijv. op de stoep staan (jij alleen of met marijke) dan zorg ik dat er wat eten is! (de hele familie is al weg maar dan eten we gezellig boven!)