ik heb tot nu toe nog geen last gehad van dazen maar goed als we naar het strand gaan waar gaan we dan En zijn jullie niet bang dat de paarden daar juist gek worden?
ik wil ook heel graag mee. maar ik zie zo even niet hoe. een week later is niet interessant want dan is het dressuurfestijn op middenhof en zitten we dus met verschillende combinaties die niet kunnen. in september zit ik sowieso vol wedstrijden met de mr ed thuis.
ik zou niet direct iemand weten om me te laten brengen, of rene moet 2x heen en weer willen rijden .
dus het wordt 23 augustus rottermeren, kan rené dat even mooi in zijn agenda zetten, maare ghis hoe ga jij dat nou doen, rené krijg ik niet zo gek dat ie 2x rijdt,
we kunnen het ook een weekje verplaatsen als dat beter uitkomt
Ik denk dat het sowieso een andere datum gaat worden. Esmeralda kan niet meer na haar val, dus kan ik Ghislaine niet met de trailer rijden en dan missen we er dus twee, en misschien wel drie
Maar het vervelende is dat dan dus de vakantie wel is afgelopen
Ik zit de andere weekenden hartstikke vol, dus met mij hoeven jullie geen rekening te houden. Het wordt ook allemaal een stuk zwaarder als school weer begint