Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saskiaatje schreef:Dan zou ik mij daarvoor wel willen aanbieden, want ik ga dus niet in m'n eentje 's avonds laat nog naar huis treinen.D'r kunnen d'r wel een stuk of drie hier slapen.
Chann schreef:Saskiaatje schreef:Dan zou ik mij daarvoor wel willen aanbieden, want ik ga dus niet in m'n eentje 's avonds laat nog naar huis treinen.D'r kunnen d'r wel een stuk of drie hier slapen.
Kyrseltje; Het is nog niet zeker of het deze datum wordt hoor. Maar 't is idd wel zo, dat we nooit met íédereen kunnen gaan, en dat er toch mensen moeten zijn die niet mee gaan, anders kunnen we nooit 'n datum vinden.
Aims schreef:Maar dat vind ik zo sneu.. dat sommige mensen wel kunnen en sommige niet
Saskiaatje schreef:Hahaha ojaaa, die was ik helemaal vergetenGezellig.Ik heb jouw kerstkaart hier nog.
Saskiaatje schreef:Ik denk dat dat wel mag van m'n ouders hoor.Moet je wel bij mij in bed.
Maar ik ben geen bedreiging hoor, don't worry, haha.
Chann schreef:Haha uh oh
Wel een 2persoonsbed hoop ik? Ik pas niet meer met iemand in een 1persoons, dat ligt niet lekker
Saskiaatje schreef:Zolang het 2-persoons is en ik genoeg ruimte heb (dat heb ik wel op 1 matrasChann schreef:Haha uh oh
Wel een 2persoonsbed hoop ik? Ik pas niet meer met iemand in een 1persoons, dat ligt niet lekker
Uiteraard 2-persoonsbed.Ik heb ook een matras, kan je in een andere kamer en desnoods kan je zelfs nog in m'n broers bed, die is doordeweeks toch op z'n studentenkamer.
Saskiaatje schreef:Dat is inderdaad een woensdag.Maar het is dan 's avonds/'s nachts he.
leonie1988 schreef:Tot hoe laat heb je stage? Aangezien het pas 's avonds begint, zou 't toch een mogelijkheid zijn om de eerste dag wel gewoon naar stage te gaan, en pas na je stage naar Zoetermeer te komen (als het allemaal doorgaat)?dat heb ik dus ook... ik kan wel een dagje wegblijven van stage... maar twee word een probleempje