De dikkertjes gaan ontmoeten...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLiezel

Re: De dikkertjes gaan ontmoeten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:46

Dat klopt ja..
Daar kunnen we dan wel eventueel naar informeren tog Lachen.

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:55

in zeeland organiseren ze ook buitenritten op belgen...
ROFL

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:57

ehm, als ik rond kijk wat er rond loopt.... denk niet dat het problemen kan opleveren. Meer hoe groot een groep wordt:)
Ik heb nooit iets gehoort over gewichts-limiet.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 15:45

Ik heb kapi_dust gevraagt of ze eventjes wil informeren bij haar manege. ook gelijk naar een buitenrit met picknick.

Wat ik wel weer is dat ze hier in het dorpje uden bij de tinkerboederij organiseren ze ook buitenritten.(op tinkers en haflingers) Je hebt daar verschillende soorten ritten oa: snabbelrit, picknitrit, pannekoekenrit en BBQ rit. Ik weet uit ervaring dat dat erg leuk is. dus dat zou een andere optie kunnen zijn toch?

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:51

annepanne schreef:
He! Helemaal buiten mij om (krijg je ervan als je niet alles bij leest Haha! Tong uitsteken )

Hier nog een Haha!
Het ligt helemaal aan de datum. Zodra die bekend is, kan ik kijken of ik mee kan (zit ook met oppas en zo).

Ik kom vanuit Etten-Leur

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:57

dat lijkt me wel leuk...zo'n rit met een picknick of een bbq

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:57

Code
+------------+-------------+---------------------------------------------------------------------------+
| username   | woonplaats  |       wanneer                                                             |
+------------+-------------+---------------------------------------------------------------------------+
|  publia    | Schaijk     |                                                                           |
|  RCHLLKE   | Arnhem      |                                                                           |
|  Zwerte    | Utrecht     |     Mijn voorkeur gaat uit naar alle dagen behalve de zaterdag            |
|  putzy     | Oldenzaal   |   in een vakantie doordeweeks of zaterdag                                 |
|  kitag1rl  | Eindhoven   |                                                                           |
|  silence   | Maarheeze   |                                                                           |
|  Latruda   | Borger      |                                                                           |
|  Poohbeer  | Smilde      |       zondag                                                              |
|  Marlies85 | Lithoijen   |                                                                           |
|  Chipieke  | Belgie      |                                                                           |
|  xLiezel   | Gildehaus   |                                                                           |
|  Smeej     | Denekamp    |                                                                           |
| meissielief| Amersfoort  |                                                                           |
|  sita_     | Oostburg    |                                                                           |
|  snoevie   | Hoorn       |                                                                           |
|  chevano   | Hoorn       |                                                                           |
|  Kapi_Dust | Maarn       |                                                                           |
|  magicmist | Oosterhout  |                                                                           |
|  annepanne | Wijk bij Duurstede|                                                                     |
| Misterylady| Ettem-Leur  |                                                                           |
|  naam      | plaats      |                                                                           |
|  naam      | plaats      |                                                                           |

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 19:23

Buitenrit vind ik ook keileuk idee Haha!!! En wokken ook! Ik stem voor Haha!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 19:24

Kapi_Dust schreef:
Code
| username   | woonplaats  |       wanneer                                                             |
|  pubelia    | Schaijk     | io

|  RCHLLKE   | Arnhem      |                                                                           |
|  Zwerte    | Utrecht     |     Mijn voorkeur gaat uit naar alle dagen behalve de zaterdag            |
|  putzy     | Oldenzaal   |   in een vakantie doordeweeks of zaterdag                                 |
|  kitag1rl  | Eindhoven   |                                                                           |
|  silence   | Maarheeze   |                                                                           |
|  Latruda   | Borger      |                                                                           |
|  Poohbeer  | Smilde      |       zondag                                                              |
|  Marlies85 | Lithoijen   |                                                                           |
|  Chipieke  | Belgie      |                                                                           |
|  xLiezel   | Gildehaus   |                                                                           |
|  Smeej     | Denekamp    |                                                                           |
| meissielief| Amersfoort  |                                                                           |
|  sita_     | Oostburg    |                                                                           |
|  snoevie   | Hoorn       |                                                                           |
|  chevano   | Hoorn       |                                                                           |
|  Kapi_Dust | Maarn       |                                                                           |
|  magicmist | Oosterhout  |                                                                           |
|  annepanne | Wijk bij Duurstede|                                                                     |
| Misterylady| Ettem-Leur  |                                                                           |

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 19:27

Ik stem ook voor een buitenrit Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:47

Ik dus ook!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:19

Ha ha KD, ik zag alleen DE MAARN staan, kon ook een gebied ergens zijn toch? Haha! Haha!

Maar Maarn is leuke manege en super bossen daar! (Rij op Den Toom Tong uitsteken )

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:53

is er al iets meer bekend over de buitenrit aan kosten ed?

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:56

nog niet, was vergeten dat het wedstrijd-seizoen er was, zal het vragen zodra ik de persoon die erover gaat zie ok?

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:58

tuurlijk, was gewoon nieuwsgierig Knipoog

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 11:11

In uden zou het wel altijd kunnen, dus als het bij kapi_dust niet gaat en jullie vinden het niet erg om naar uden te komen kunnen we het in uden doen....

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:13

Waar ligt Uden dan? Blond
ben een topografisch wonder hoor

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:15

als iemand behoefte heeft om te bellen, ik kan ook via pb het nummer geven....

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 11:16

uhhh hoe leg ik dat uit, weet je oss te liggen, of den bosch eindhoven?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:19

Dan denk ik dat ik af ga zeggen.
Ik zit met knieproblemen, waardoor ik niet zelfstandig op het paard kom.
En ik kan dus moeilijk heel onderweg een krukje mee sjouwen om op te stappen als we eraf zijn geweest Clown

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:24

silence, wacht nog even met afzeggen, ik weet dat daar altijd oplossingen voor zijn:)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:25

maar bankje of boomstammetje kan toch ook??? (om op te steigen?)

weet nog niet of ik meedoe, maar ik lift gewoon ff mee om te kijken wat jullie allemaal gaan doen...

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 11:34

Silence daar kunnen we altijd wel een oplossing voor vinden, maar dan moet je er wel zeker van zijn dat je de rit zelf wel kan volhouden met je knie.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 12:50

Ik heb ook een opstapje nodig hoor ivm knieproblemen. Met rijden geen last, alleen met opstappen. Dus je bent niet de enigste.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 18:11

same here! Krukje nodig om op te stijgen, rijden zelf is wel te doen. Kom er echt niet op zonder!