Weet je wat volgens mij het vervelende is aan die ritten, ooit een manege vlakbij een treinstation gezien? Stallen etc staan meestal toch meer in de dorpen, een stukje weg van de trein, dus.. hoe zouden we er moeten komen?
Ik hou daar gewoon niet van, ik vind een meeting iets om iets leuks geks en lolligs te doen en een rit op je paard vind ik zoveel met paarden te maken hebben terwijl we gewoon vriendinnen zijn en ik iedere dag een rit op een paard kan maken.
Ja Renesse, toe maar weer, nog verder onderin in Nederland.
En verder ben ik het weer eens helemaal eens met Tam. Paardrijden kan je elke dag doen, en je bent dan ook niet echt leuk in contact met elkaar omdat je een beetje zit te knolhobbelen.
of inderdaad skieen of snowboarden maarja dan heb je wel dat sommige mensen het nog nooit gedaan hebben, en voor mij (niet opschepperig bedoeld) is zo'n helinkje misschien weer saai
Schieten met speciale ''pistolen'' of hoe je het wil noemen, met als kogels balletjes met verf erin. Als die raak zijn ergens tegenaan, spatten ze open en heb je een plek op je pak ofzo.