Siel, als Stef met matties gaan stappen raakt er altijd wel 1 zijn jas kwijt (of is gewoon te dronken om terug te vinden). Twee weken geleden waren de jasse van twee van zijn vrienden gejat. En dan pakken ze gewoon twee andere, vergelijkbare, om hun gejatte jas te compenseren. En ik ga ervanuit dat zij niet de enige zijn die het doen.
Je kunt je voorstellen dat ik beide jongens eens even flink heb verteld wat ik ervan vond. (ga me dan altijd gelijk indenken dat het mijn jas is)
Er vallen daar idd wel altijd jassen op de grond, maar gejat heb ik nog niet meegemaakt hoor Misschien omdat ik er ook niet altijd heel de avond blijf hangen?
Enne.. 7 uur Nicole Geloof dat we dan al wel 3 uur op straat staan hoor
Ikke er zijn om 19.00 op station Breda? Ikke welke bus nemen naar huize Siel? Ikke nog mee kunnen eten?
Ja is goed.
Ja, is goed. Da's 's avonds hè, das poedersuiker, want dan rijden ze anders Dan kan je het beste de 7 nemen Die vertrekt om 19:15. Uitstappen bij de NHTV (is de 3e halte) op de St. Ignatiusstraat. We kunnen ook eventueel wel om je komen denk ik Enne, denk wel dat je nog kan mee-eten
Ik wil ook mee-eten, (wat gaan we eten? ) en ik ben er rond het avondetenuur? Wanneer jou uitkomt Siel? En ik heb een luchtbed, kussen en slaapzak bij me
Ik moet vanaf 13:00 nog het lab op, maar moeten maar kleine dingen doen, dus ga er vanuit eigenlijk dat ik om 15:00 thuis ben Kan ik nog ff kamer aan kant maken Eten... ehhh.. wat vinden jullie lekker? Ik heb zelf wel weer zin in Beef Chim Churry (of hoe je het ook schrijft), maar volgens mij hebben ze dat elke keer niet bij de AH bij ons Anders kan ik ook wel een stoofschotel maken (Hollands pannetje)? Of anders iets van pasta Zeg het maar, mij maakt het vrij weinig uit, ik kook wel
Dat is gekruid rundvlees met groenten (peultjes en paprika), met een rijstprutje (rijst met stukjes aardappel en creme fraiche). Dan kan je dan nog een sausje met kruiden over doen. Volgens Knorr dan... Via google kom ik erbij dat het in argentinië een sausje is