Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snackie schreef:Als het om de maand gaat, zou ik december niet kiezen.. zeker met de kerst etc
ChirooHeleen schreef:Dank jullie voor de reacties! Hier heb ik echt wat aan. Het staat al langer vast dat ze geslacht wordt, maar ik wist alleen nog niet waar. Nu wel... Ik vind het erg fijn om te weten dat van der Veen het zo mens- en diervriendelijk doet.
Ik weet al bijna 5 jaar dat dit moment eraan komt, maar ben me er nu toch wat meer in aan het verdiepen omdat het nu wel erg dichtbij komt (nov/dec dit jaar).
@Trennie:Ik heb zijn adres en telnr nog niet, maar als het zover is meld ik me wel.
linchen schreef:Erg mooi om te zien. Ik zag de foto's van het paardje, en betrapte me erop, dat ik het zielig vond voor het paardje. Ik denk dat vele paarden, koeien en varken, etc, er van kunnen dromen om zo geslacht te worden. Desalniettemin gruwelde ik van sommige foto's. Bijvoorbeeld het hoofd, wat los lag op de grond. Of het ontvellen. Heb de foto's bekeken, maar goed ertegen kunnen kan ik niet. Ik ben ook eens bij een slachting van een stier geweest, bij een slager, voor een spreekbeurt (was 8, en ik moest van me ouders) en de beelden komen dan weer boven. Wat heb ik gesmeekt bij die slager of die stier alsjeblieft weer mocht levenAchteraf stom, maar dat komt nu weer helemaal boven. Ondanks dat, geweldig interview, en mooie foto's!