Besloten Tinkerpraat Veluwetrail

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shayla

Re: Besloten Tinkerpraat Veluwetrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:40

Vind het een mooi bedrag voor 5 dagen uit Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 13:42

Dat had ik inderdaad al zo bedacht Leo. Vandaar 2 weides/ paddocks, bij voorkeur. Eentje voor Baggio met aanhang (Shayla is ook drachtig toch?) en eentje voor de andere paarden.

Qua vervoer wil ik mijn stalhouder vragen. Of het moet zijn dat jij iemand weet die mij en Chub mee kan nemen, jij komt met Baggio zowat voorbij gereden? Delen we de kosten!

Misschien brutaal, maar Shayla en Marcella wonen ook niet zo ver uit elkaar toch? Schijnheilig

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 13:44

Jammer genoeg is baas hier, anders kon ik alle lokaties ff bellen voor meer info. Nu moet dat wachten tot vanavond, er zijn maar weinig mailadressen bekend..

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:45

Chubby schreef:
Dat had ik inderdaad al zo bedacht Leo. Vandaar 2 weides/ paddocks, bij voorkeur. Eentje voor Baggio met aanhang (Shayla is ook drachtig toch?) en eentje voor de andere paarden.

Qua vervoer wil ik mijn stalhouder vragen. Of het moet zijn dat jij iemand weet die mij en Chub mee kan nemen, jij komt met Baggio zowat voorbij gereden? Delen we de kosten!

Misschien brutaal, maar Shayla en Marcella wonen ook niet zo ver uit elkaar toch? Schijnheilig

Als Shayla van haar baasje bij Baggio mag, is dat natuurlijk prima! Met Maddox ging dat ook prima. Ooh wat zal hij zich de koning te rijk voelen met 2 mooie dames om zich heen elke nacht Clown

En ik ga inderdaad kijken of wij jou kunnen oppikken, misschien charter ik dezelfde man als die ons naar de rit heeft gebracht vorige keer Ja

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 13:47

Dat zou geweldig zijn! Ik heb trouwens nooit meer wat van je gehoord over de kosten daarvan, toch? Haha!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:53

Chubby schreef:
Dat zou geweldig zijn! Ik heb trouwens nooit meer wat van je gehoord over de kosten daarvan, toch? Haha!

Ach, ik ben een leeuw he Bloos Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 13:55

En wat houdt dat in?

Haha!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:09

Hoeveel paarden kunnen daarin Leo? Schijnheilig

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:09

Normaliter 2.........

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:22

mooi uitgestippeld Jac!
Die 40 km opgelost is ook mooi gedaan.

Begrijp ik dat onder de kastanje elke dag de bagage vervoerd voor ons?
Zou kunnen dat ik slechts een dagje kom MET KIT, ben wel vrij die week maar mijn ouders zijn dit jaar 40 jr getrouwd en weten nog niet wat ze willen gaan doen.

Hoe doen we het als we het weer van deze week treffen?
Ik heb het eerder meegemaakt hele week boven 30 graden, dan reden wij savonds.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 17:30

In principe hebben we zelfs helemaal niks te maken met OdK, maar heb hun website geraadpleegd om een indicatie te krijgen van de kosten. De overige lokaties hebben geen website en kan ik vanavond of morgen pas bellen betreffende kosten en mogelijkheden (waaronder vervoer bagage)..

Chubby's stapsnelheid is ongeveer 5 km per uur. Gemiddeld rijden we 30 km per dag, dus dat komt overeen met 6 uur rijden per dag. Als het echt zo warm wordt, dan kunnen we bijvoorbeeld van 7.00 - 10.00 en van 18.00 - 21.00 uur rijden. We zouden dan in de periode vlak voor de vakantie kunnen bekijken wat we gedurende de warme middaguren regelen..

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:47

Chubby schreef:

Nee die wonen niet ver uit elkaar Knipoog Km of 20 maximaal gok ik (ben alleen niet zo goed in gokken Clown)
Maar wij hebben alleen een anderhalf paards trailer , passen er wel 2 in maar weet niet hoe verdraagzaam Shay is tegenover andere paarden zo dicht op haar in de trailer Knipoog (of bedoelde je dat niet ? Tong uitsteken ) Anders eens aan Ron vragen .... er hoort geloof ik nog een tussenschot bij de trailer ... heb alleen geen flauw idee waar die is Verward

En Marcella moet het ook willen natuurlijk Knipoog

Leonoor schreef:
Als Shayla van haar baasje bij Baggio mag, is dat natuurlijk prima! Met Maddox ging dat ook prima. Ooh wat zal hij zich de koning te rijk voelen met 2 mooie dames om zich heen elke nacht Clown

Shayla mag dat wel van d'r baasje Tong uitsteken

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 21:12

Dames, ik heb goed nieuws! De 3 lokaties die ik op het oog heb, hebben allemaal nog kamers voor ons en weides voor de paarden! Plús zijn ze allen goedkoper dan OdK Haha!

* Staadegaard te Renkum rekent per combinatie 35,- (incl ontbijt en incl 2 separate weides),
* 't Hilletje te Kootwijk rekent 22,50 per persoon incl ontbijt en 7,50 per paard (incl 2 separate weides) of 20,- per paard in een box,
* Dresspring te Wenum - Wiesel rekent 30,- per persoon incl ontbijt en 15,- per paard (incl 2 separate weides).
* Voor de overnachting te Ermelo wacht ik nog op info van Angelique. Tevens heb ik nog niet geinformeerd naar vervoer van bagage, dat doe ik als ik de lokaties reserveer.

Echter: bij 't Hilletje loopt nog een optie en als zij eerder zijn met definitief reserveren is het niet zeker dat er 2 weilanden vrij zijn. Het is dus sowieso zaak op zeer korte termijn te reserveren (wie het eerst komt, die het eerst maalt). Dus ik verneem graag uiterlijk morgen (!) van jullie of je definitief meerijdt. Uiteraard is er altijd een voorbehoud bij ziekte of kreupelheid, mogelijk kan ieder zelf informeren bij haar verzekering wat een annuleringsverzekering zou kosten voor een dergelijke vakantie? Of je neemt je verlies van maximaal 150,- als de lokaties erop staan dat er betaald wordt voor de afwezige.

Als je definitief meerijdt, pb me dan even je volledige NAW gegevens en de gegevens van het paard waar je mee rijdt. Zorg i.i.g. ook voor een juiste enthistorie!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:15

Oke Jacq, ik ga er vanuit dat ik vakantie krijg (mondeling toegezegd), dus ik neem de gok en ga er gewoon vanuit dat ik meerijd! Moet natuurlijk nog wel oppas regelen, maar moet lukken Ja

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:23

Wat zijn NAW gegevens? Blond

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 21:34

Naam, Adres, Woonplaats???

Zeg niet dat je dat niet weet Bloos!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 21:38

Lucy_1 schreef:
Wat zijn NAW gegevens? Blond

Wat ben je toch een schatje Haha!

naam, adres, woonplaats...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:34

Haha! Haha! Haha!

Sorry... gebruik die afkorting gewoon nooit...

Overigens wil ik heel graag mee... Ontzettend graag... Maar Lucy heeft weer last van haar luchtwegen. Ze zit momenteel weer aan de antibiotica en pentipulmin... Ik zit in dubio nu... Weet niet of ik haar fit genoeg krijg voor de trail... Heb er wel giga zin in... Pfffff.....

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 23:57

Dan moet ik helaas als nog verstek laten gaan...kan op dit moment nog niet beslissen. Er komt een erg grote uitgave aan, mogelijk, daar moet ik centjes voor apart houden...
Plus dat hij dan met 1 dg rust er tussen een aantal enduranceritten achter elkaar loopt als het ware Knipoog.

Ik kan altijd proberen om een dagje te komen, dat laat ik graag nog open als het kan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 00:06

Zeker als de kosten ook nog eens meevallen. Wil ik zeker mee als er vervoer geregeld kan worden.

Shayla hoe lief moet ik kijken om mee te mogen rijden. Bloos Die fjord van mij kan behoorlijk verdraagzaam zijn. Heeft ook wel eens naast een merrie gestaan die de hele weg heeft staan bleren. Maar een schot ertussen is natuurlijk nog het veiligst. Knipoog

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 10:26

Lastig inderdaad om al zo van te voren te moeten boeken, dat begrijp ik. Maar anders zijn de lokaties bezet, denk dat we sowieso al mazzel hebben Nagelbijten / Gniffelen

Volgens mij hoeven we trouwens pas ter plekke te betalen hoor, dus niet vooraf. En als ze wel een aanbetaling verwachten, kan ik dat wel verzorgen.

Liesbeth, heb je eventueel back up als Lucy niet mee zou kunnen? Wat zijn de vooruitzichten vwb genezing?

Chev, je kunt uiteraard een dag meerijden! De eerste dag zijn begin- en eindpunt al gelijk (Renkum) en de laatste dag ook (Ermelo), da's natuurlijk handig voor je vervoer. Of je kunt een route meerijden, maar dan moet je vervoer ook verplaatsen Knipoog

Marcella, het vervoer en de mogelijkheden met Sandra laat ik graag aan jou zelf over Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:06

Snap het volledig hoor, niet boeken is geen plek Knipoog.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:46

Chubby schreef:
Liesbeth, heb je eventueel back up als Lucy niet mee zou kunnen? Wat zijn de vooruitzichten vwb genezing?

Nou, dat is juist het lastige... Het is een zwakke plek van haar die voortdurend terug komt.... En een back up had ik wel, maar nu niet meer. Had anders Hugo meegenomen, maar dat gaat nu niet meer. Lynn heeft tegen die tijd een veulen en Lutske is tegen die tijd ook nog niet volledig beleerd en heeft ook een veulen.
Nu heb ik een berg paarden, maar eigenlijk niet 1 geschikt voor de trail... Boos!

Denk toch dat ik het nu verstek laat gaan. Zet mij maar op de reserve. Mocht er iemand uitvallen en Lucy doet het goed, kan ik misschien die plaats wel innemen... Gaan jullie volgend jaar weer zoiets doen? Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 11:52

Wie weet kunnen we tzt bijboeken als het goed gaat en de lokaties niet vol zitten! Knipoog

Ik persoonlijk ben echt gebrand op dit jaar, volgend jaar staat Chub als het goed is met een veulen en ik hoop ikzelf ook met een kleintje onderweg Bloos

Neemt niet weg dat anderen alsnog iets dergelijks kunnen organiseren Knipoog
Laatst bijgewerkt door Chubby op 07-05-08 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:00

Bijboeken kunnen we altijd nog proberen inderdaad... Tof... Baal er wel een beetje van... Wil zo graag mee.... Bloos