AnnemiekvM schreef:Ik heb een Tom haha. Alleen dan een ander soort. Check maar mijn profiel hihi.
Even helemaal offtopic; Annemiek, wat heb jij een geweldig leuke Haf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnemiekvM schreef:Ik heb een Tom haha. Alleen dan een ander soort. Check maar mijn profiel hihi.
LadyF schreef:AnnemiekvM schreef:Ik heb een Tom haha. Alleen dan een ander soort. Check maar mijn profiel hihi.
Even helemaal offtopic; Annemiek, wat heb jij een geweldig leuke Haf!
Lelle04 schreef:het lijkt me leuk om mee te gaan, Maar eerst moet ik kijken of mijn mastino dit kan redden een wandeling van 2 uur.
jullie zullen wel denken of ze het wel zal redden Ze is 6 1/2 en dat is behoorlijke leeftijd voor zo`n hond dus eerst ff kijken of ze zo`n wandeling kan afleggen want haar optillen is geen optie,
Ik heb twee honden 1 jackrussel en 1 mastino allebei teefjes. Als ik de datum goed heb gezien zullen ze beiden niet loops zijn.
Ik zal van het weekend ff een wandeling maken van twee uur of ze het red en zo ja zal ik me aanmelden maar als het niet lukt kom ik niet want ik neem ze alle twee mee of geen 1
nann_CCU schreef:Mijn hond is net loops geworden..
Ik denk dat het voor mij dus geen wandeling wordt..
Ik hoop dat er snel nog een wandeling komt want ik wil zeker wel mee!
borrie01 schreef:nann_CCU schreef:Mijn hond is net loops geworden..
Ik denk dat het voor mij dus geen wandeling wordt..
Ik hoop dat er snel nog een wandeling komt want ik wil zeker wel mee!
hoelang is die van jou loops dan?
Girlgamer schreef:Ja, met 2 a 2,5/3 weken wordt het heel gevaarlijk
Mijn reu taalde totaal niet naar mijn loopse teef, maar na 2,5 week (toen ik dacht dat het voorbij was) had hij haar ineens gedekt
anneliesdj schreef:Gaan er meer reuzenhonden mee behalve de 3 Duitse Doggen?