Die kunnen 25 mei:
* Marije - WiskyBokjes
* Bianca - Biancailona
* Bicci en roon
* Lilian - LilianR
* Engelina - Laura onder voorbehoud dat beleerd is en genoeg conditie heeft. de merries zijn hoogdrachtig en net bevallen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naaltje schreef:ik zie net dat het voor mij helaas overgaat als het deze datum blijft
heb tot 29 mei examensdaarna vakantie
Naaltje schreef:als bianc dat een keer wil zeg ik ''''
WiskyBokjes schreef:oke nu ophouden
Die kunnen 25 mei:
* Marije - WiskyBokjes
* Bianca - Biancailona
* Bicci en roon
* Lilian - LilianR
* Engelina - Laura onder voorbehoud dat beleerd is en genoeg conditie heeft. de merries zijn hoogdrachtig en net bevallen
Fennaa schreef:WiskyBokjes schreef:oke nu ophouden
Die kunnen 25 mei:
* Marije - WiskyBokjes
* Bianca - Biancailona
* Bicci en roon
* Lilian - LilianR
* Engelina - Laura onder voorbehoud dat beleerd is en genoeg conditie heeft. de merries zijn hoogdrachtig en net bevallenzij gaan erover door
bicci schreef:oke oke oke oke oke oke
ik ben 65+..
heb thuis opgevoerde rollator staan...MET slierten aan t stuur uiteraard..
neem liftje mee om op stip te kunnen stappen..
want jah..met 65+ gaat t allemaal niet meer zo soepeltjes..
verder heb ik een scootmobiel om me van huis naar de winkel te kunnen begeven waar ik dan bolletjes wol koop..
om lekker hele midagen te kunnen breien..
jah..egt or..
_R_G_ schreef:Winniiee schreef:Duurt inderdaad nog wel lang miss is ze dan al wat minder heet haha
we zorgen gewoon dat lieke mee kan dan haha en zatos kun jij op lieke of zatos en ik op de andere haha. of als luna er nog is jij op luna en ik op tos.
Fennaa schreef:Zijn er niet meer mensen die meegaan?
Rianneke schreef:even een stipjeligt aan de datum anders lijkt het me ook wel leuk om mee te gaan als ik me paard weer bij elkaar heb gereden
biancailona schreef:Fennaa schreef:Zijn er niet meer mensen die meegaan?
ach dat maakt voor de gezelligheid niet uit
Yonker schreef:Ik wil ook mee!!
Ik zou proberen de 25e mei vrij te houden
Edit; Je kan heel mooi in herpenduin rijden hoor!! Rijd er regelmatig want paard staat er 15 tot 10 minuten stappen vandaan... Ken de omgeving goed en Lilian volgens mij ook wel.. Lijkt me handigste om gewoon bij de parkeerplaats van herpenduin te verzamelen, hier kun je inkomen vanaf een doorgaande weg..
WiskyBokjes schreef:oke nu ophouden
Die kunnen 25 mei:
* Marije - WiskyBokjes
* Bianca - Biancailona
* Bicci en roon
* Lilian - LilianR