polly2 schreef:mickey1989 schreef:Wat een gezeur allemaal, iedereen die mee wil die gaat gewoon mee, klaar....... We gaan er geen racepartij van maken of wat dan ook, het wordt gewoon een gezellige boktmeeting!
Als mensen bij voorbaat al gaan zeuren over hoe het allemaal wel niet zal gaan dan heb ik er al geen zin meer in.
Als Polly niet wil dat mensen onder 18 meegaan, dan gaat ze zelf maar niet mee. Die mensen waar het om gaat waren er eerder bij dan jij.
Sorry voor mijn botte reactie
(stiekem ben ik best lief hoor!)
Crisis!!! Lees jij überhaupt wel? Ik schreef dit...meen ik me te herinneren:
Dus dan maak ik voor mezelf de keuze dat ik liever niet mee ga. Ik ga mee voor mijn lol en als ik me zorgen ga maken over dit soort dingen, is het voor mij niet meer leuk...snap je? En dat reken ik niemand aan. Hooguit mezelf.
Ik begrijp niet waarom je zo agressief reageert. Dit gaat voor mij nog verder dan bot.
Als ik nu bot en kort door de bocht was geweest, kon ik het begrijpenn. Maar ik heb mijn gevoel dacht ik goed uitgelegd, en leg dit vervolgens volledig bij mezelf neer.
Mijn hemel...wat ben jij licht ontvlambaar.
Jammer dat je je er zo over opwindt...dat is niet goed voor je hart...
Ik ben absoluut niet licht ontvlambaar, wat er allemaal wel niet verkeerd over kan komen he via internet

Ik schreef er ook netjes bij dat ik het niet bot bedoelde, maargoed....
Het kwam bij mij gewoon een beetje apart over dat jij dit topic binnenkwam met de mededeling dat je geen jonge kinderen meewilde. Dat kun je begrijpen hoop ik..........
Maargoed, laten we geen ruzie maken, we gaan er gewoon met z'n allen een gezellige dag van maken.