Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Corellaa schreef:en?
_Barbara_ schreef:Oke fijn dat het allemaal nog geregeld kon worden
Hoe zit het met de paarden huren, is dat ookal gergeld of moeten we daarvoor nog een keertje bellen ?
biancailona schreef:Biancailona = bianca met ilona komt met trailer
Naaltje = angela met diddle carpoolt met trailer van bianca
Bromfiets = Nathalie met Romy (even onder voorbehoud nog, maar wss zal het wel gaan )
bic met brees en roon......(mits vervoer voor brees)
_Barbara_ - Barbara huurt een paard.
Corellaa - Corella met zanzibar
Papa cees - met Cambo
Happyhorse- Marianne met ???
Fabske- fabske met present (onder voorbehoudt ivm trainen van pres) met trailer
Anne (vriendin fabske)- met jumper ook onder hetzelfde voorbehoudt. Carpoolt met fabske
Just_Me - Thari met Alex
Mrie = Mrie met Ocho
dyaco=astrid met natroliet
bromfiets schreef:Bianca: Heb je toevallig ook gevraagd of ze een vrachtwagentje op hun terrein kwijt kunnen?
biancailona schreef:Biancailona = bianca met ilona komt met trailer
Naaltje = angela met diddle carpoolt met trailer van bianca
Bromfiets = Nathalie met Romy (wss met vrachtwagentje )
bic met brees en roon......(mits vervoer voor brees)
_Barbara_ - Barbara huurt een paard.
Corellaa - Corella met zanzibar
Papa cees - met Cambo
Happyhorse- Marianne met ???
Fabske- fabske met present (onder voorbehoudt ivm trainen van pres) met trailer
Anne (vriendin fabske)- met jumper ook onder hetzelfde voorbehoudt. Carpoolt met fabske
Just_Me - Thari met Alex
Mrie = Mrie met Ocho
dyaco=astrid met natroliet
bromfiets schreef:OkeIk weet dat Marianne en Bic graag met mij meerijden. Ik weet niet of er nog meer mensen op zoek zijn naar vervoer? Anders kunnen we daar rekening mee houden
biancailona schreef:bromfiets schreef:OkeIk weet dat Marianne en Bic graag met mij meerijden. Ik weet niet of er nog meer mensen op zoek zijn naar vervoer? Anders kunnen we daar rekening mee houden
zet er even bij als ze kunnen carpoolen met je achter de naam. Overigens heb je dan al je E rijbewijs denk je? Of regel je een chauffeur?
_Barbara_ schreef:Eeuhm, ik zie dat jullie allemaal een stuk ouder zijn dan mij .. Vinden jullie het niet erg dat ik 12 ben ? ik kan het nl goed begrijpen als jullie met een groep willen van jullie leeftijd
_Barbara_ schreef:Eeuhm, ik zie dat jullie allemaal een stuk ouder zijn dan mij .. Vinden jullie het niet erg dat ik 12 ben ? ik kan het nl goed begrijpen als jullie met een groep willen van jullie leeftijd
bromfiets schreef:OkeIk weet dat Marianne en Bic graag met mij meerijden. Ik weet niet of er nog meer mensen op zoek zijn naar vervoer? Anders kunnen we daar rekening mee houden