hayhay , baal dat ik zo lang niets van me heb laten horen.
Ehmz wat is nu precies de bedoeling? zoetermeer en landgraaf is wel een eind weg zeg. Ik zou wel met iemand mee willen rijden , als het kan. Misschien met tanya? Het lijkt me wel erg leuk , maar tis best ver weg? welke datum is het nu geworden?
Hee zolang je maar terugkomt he De meeting komt op de 23e in (ik denk dat zoetermeer het makkelijkst is)... Tanya, ik en toeka gaan waarschijnlijk carpoolen vanuit geldermalsen en van daaruit komen we als het goed is ook langs utrecht (zie dat je daar woont....) Dus ik denk dat je dan ook nog wel bij de carpool kan wat mij betreft wel... ik moet alleen wel zorgen dan dat ik een auto heb waar we met zijn 4en in kunnen Maar ik denk dat dat wel gaat lukken, maar ik weet dus niet of Tanya misschien rijd.
Ik gelooffff uhm... Dat jij naar Tanya ging en dan met Tanya naar geldermalsen en dan ik ook naar Geldermalsen, omdat we daar allebei langs zouden komen... Ik weet niet of het zo precies klopt Maar zo had ik het begrepen En dan vanuit Geldermalsen komen we als het goed is weer langs utrecht
Oke.. we moeten spijkers met koppen gaan slaan (of andersom).
23-02 Zoetermeer: - [***]
23-02 Landgraaf: -
Iedereen moet uiterlijk maandag 14-01 zijn keuze doorgeven. Aan de hand daarvan worden de verder plannen zoals vervoer en eventuele reserveringen gemaakt.