Goed het is dus volgende week al ( ) Hoe laat zullen we afspreken en wáár? Ik ben al om half 11 uit, dus zou in principe daarna gelijk door kunnen (weet even niet uit mijn hoofd hoe lang het is met de trein) Misschien wel leuk om 's middags af te spreken? Weet niet hoe de rest ervoor staat?
Ik neem de trein 's avonds om 11 uur weer naar huis, jammer dan als ik eerder weg moet, maar ik móet die avond thuis zijn
eeeh ik ben die dag vrij, moet wel de paardjes voeren én vriendlief gaat mee, dus die zou het niet heel geweldig vinden om uren met boktdinnetjes door Tilburg te struinen (tja dat vond ik ook al flauw van hem...) Maar heb wel tegen 'm gezegd dat ik wel even wil bijkletsen met jou mariek, dus een beetje tijd heb ik wel voor meeting (Probeer anders nog wel even te regelen dat hij anders met wat vrienden die ook gaan afspreekt )
Ik kom dus met de auto, en die heb ik als het goed is voor de hele dag gereserveerd. Ben vrij van m'n werk, dus roept u maar! Hoe laat begon het ook maar weer?
Weet niet hoe laat de vriend die ik mee neem kan, maar hij kan anders wel na komen met de trein. Hoef ik ook niet in te parkeren terwijl er iemand op m'n vingers loert
Vriend van me laat nog weten of hij later met de trein komt, of met mij mee rijdt. Deuren gaan om half 7 open, hoe laat willen we afspreken? Misschien leuk om te meeten en dan ergens een hapje eten? Gewoon simpel bij de Mac ofzo
Maare hoe laat spreken we af? edit: ik ben om half 11 uit, maar zou graag het paard nog even willen rijden ivm de wedsrijd die ik die dag erna heb (waar de starttijden nóg steeds niet van online staan )
Paard rijden is wat mij betreft prima hoor Ik ken Tilburg helemáál niet, zal blij zijn als ik heel die parkeergarage uit kom Deuren gaan om half 7 open, wat als we rond.. 4/5 uur afspreken? Kan ik ook nog de knollebol rijden, en heb ik ruim de tijd om te douchen en mezelf te "tjaaaaakkaaaaaa-en" voor ik de auto in stap Gewoon meeten op Tilburg CS? Ik druk de auto op een parkeerplek ergens rond de 013, en het station ligt er op een steenworp afstand vandaan. Dus dat is prima te doen. Jullie komen allemaal met de trein?
Uhm.. en hoe dicht willen we op het podium? Ik ga geen emo's slaan om vooraan te komen namelijk Ik aai ze liever
Uurtje of 4 is denk ik wel oké Kunnen we ff bijkletsen enzo (over Tuomas praten en dé tacktiek om vooraan te komen zonder een emo neer te meppen ) Kunnen we nog op tijd eten! Ik kom aan met de trein Dus moeten we gewoon ff op een herkenbaar punt afspreken!
Owh starttijden staan btw online moet pas om 12.15 uur en 12.30 uur rijden, valt me nog mee Moet als eenerlaatste, dus hoef geen uren te wachten tot de uitslag
Ik heb ff gekeken op de site van de NS. Als ik de trein neem van 14.19 kom ik om 15.53 uur aan. Maar als ik een trein later neem kom ik pas om 16.23 aan Dus (weet niet of de rest het er mee eens is? ) dat ik gewoon de trein van 14.19 neem, dat ik om 15.53 aankom, en dat we rond 4 uur ergens afspreken?
Hahaha nou dan mag hij ons meteen reanimeren ben ik bang
Lijkt me helemaal prima! hebben we tweeënhalf uur om te eten, kletsen en naar de 013 te slenteren. Moet lukken toch? En dan uhm.. bij de ingang van CS Tilburg? Aan de kant van de 013? Hahahaha ik ben echt nog nooit in Tilburg geweest, dus ik ken daar niks
013 ligt niet zo ver weg van het station! Moeten we anders gewoon vóor het station afspreken? En misschien is het uitwisselen van gsm nummers ook wel zo snugger
Zat ik ook al aan te denken Maar aangezien jij nooit op MSN bent..
Voor het station lijkt me ook een goeie! Ik ben heel makkelijk te herkennen, sowieso 1.80 lang, zwarte jas (afhankelijk van het weer half lang of gewoon normale lengte en half lang blond haar. Kennie missen Oh ja, en een The Nightmare Before Christmas tas met Jack erop
die tas heb ik ook! Die neem ik mee Ehm ja mijn beschrijving lijkt op die van jouw... Ben alleen 1.78m, spijkerbroek (zo'n skinny geval) zwarte jas (met zo'n patch erop van NW en HIM ) En blond haar
Owhhh ik ben naar huis, ik zie nu dat ik uit ben, dus ben er snel vandoor
Stiekeme meelezers? Mensen die nou bang voor ons zijn geworden maar toch wel graag mee willen (ik bijt niet in het echt, als ik tenminste goed gevoederd wordt * of die nou pas het topic ontdekken.. iedereen is welkom
Mijn trein arriveert om 16.04 zie ik. Mij herken je aan een zwarte jas met kantrandje (ja die van de Large ), rode haren en een bijbehorend vriendje Oh ik doe mijn debiele roze skinny wel aan, ben ik niet te missen
Ik weet nog niet of de vriend die ik meeneem ook met de trein komt (vanuit Utrecht), of met mij mee rijd (voor zijn eigen veiligheid raad ik hem het eerste maar aan )