Aaah jammer dat het in Utrecht, want ik denk niet dat mijn ouders me willen brengen en ik wil niet met de trein gaan alleen, want ik weet nog geen eens hoe dat werkt.
Ik wil ook niet helemaal naar Utrecht om naar een film te gaan. Vind het hartstikke leuk om jullie te zien maar ik wil dan ook gewoon echt iets leuks, net zoals jullie de vorige keer hebben gedaan. Bij iemand thuis is makkelijk; en foto's maken vind ik gewoon leuk en hoort bij ons en ik wil dan gewoon leuk en gezellig en niet op een rijtje naar de bios waar je stil moet zijn enzo
Utrecht, in Januari! Linsey (liins) Laura (Gerbenfroh) Nathalie (Kana) Gaat niet meer mee??? Dionne (Dionnee) Myrthe Maar (maartje) Bianca ( bianca_banny) Esmeralda (MaestroE) Kimberly ( kimmie_girl) Valerie (valeriie92) Michelle (dors04) Elja Stephanie (Ninla_) Isabelle (Sologirl)
Bijzonderheden Myrthe: niet doordeweeks Liins: Niet doordeweeks. Kana: Niet doordeweeks. Gaat niet meer mee?? Dionne: Niet doordeweeks, pas ná de kerstvakantie! Maartje: Ik kan echt niet op zondag maar als iedereen wel op zondag wilt gaat het voor mij weer voorbij denk ik. Bianca: niet door deweeks. Esmeralda: januari of februari maakt me niet uit wel in het weekend. Op zondag in Utrecht geen winkels open? Kerkstad Kimberly : niet doordeweeks. Michelle : kan niet het weekend van jan tot 7 jan Elja: Kan niet op 29 januari (a) Solo: Niet op zaterdag
ENNEE!!! Zie je mij al tussen Marjo Kimm Vall en Bluee lopen . Brrr eng bij de gedachte, allemaal super mooi dun, Kom ik aan met me dikke kont en dikke buik