Ik ben ook voor de kerstvakantie dus Nou ik plant hier paar datums neer:Maandag, 24 december: Dinsdag 25 december: & Woensdag 26 december: IS HET KERST!Donderdag 27 december:Vrijdag 28 december:De datums daarna is denk ik wat lastiger ivm met oud&nieuw denk ik?Woensdag, 3 Januari: Hoop dat iedereen dan wat uitgebrakt is Vrijdag 4 Januari: Laat maar weten!!
Ik ben de hele eerste week van januari vrij! moet dan toch te regelen zijn dat we allemaal bij elkaar kunnen komen?
De laatste dagen van december zo voor de feestdagen is voor mij zo goed als onmogelijk omdat ik dan keiveel moet werken
Ik vind het een héél gezellig goed idee, maar ik ben er in de kerstvakantie niet. En ik wil jullie allemaal zo graag eens zien.
hihi ik kan de eerste week van 2008 wel! Daarna word het in het weekend weer lastig want dan moet ik werken...
ik kan in Januari elk weekend wel, en anders neem ik gewoon een dag vrij, maar dna moet ik het wel even van te voren weten
ik heb niet eens vakantie maar ik ben de hele 1e week van januari vrij (voor jullie de 2e week van de vakantie?) en anders een weekend, ben in januari de weekends weer vrij