4 november:- Suuskipje (Suzanne)- Sabine_ (Sabine)- Megamutsj (Mandy)- Britt_Sisi (Britt)2 december:- Suuskipje (Suzanne)- Sabine_ (Sabine)- Megamutsj (Mandy)- Britt_Sisi (Britt)Zet jezelf in het lijstje.
4 november:- Suuskipje (Suzanne)- Sabine_ (Sabine)- Megamutsj (Mandy)- Britt_Sisi (Britt)- Suus1991 (Suzanne)2 december:- Suuskipje (Suzanne)- Sabine_ (Sabine)- Megamutsj (Mandy)- Britt_Sisi (Britt)- Suus1991 (Suzanne)Zet jezelf in het lijstje.
bowlen is stom! maar bios wel. Maar ik weet het nog niet zeker hoor, moet ff kijken of ik op één op die twee datums kan. En of ik natuurlijk mag en geld heb.
weet k veel , ik moet vanuit heerenveen naar amersfoort en dan daar overstappen daar en dan richting Utrecht centraal
Bokkiej schreef:@ [***], moet je in amersfoort ook op de trein stappen? Geen idee, ik ben nog nooit met de trein geweest.
4 november:- Suuskipje (Suzanne)- Sabine_ (Sabine)- Megamutsj (Mandy)- Britt_Sisi (Britt)- Suus1991 (Suzanne)2 december:- Suuskipje (Suzanne)- Sabine_ (Sabine)- Megamutsj (Mandy)- Britt_Sisi (Britt)- Suus1991 (Suzanne)Zet jezelf in het lijstje.