nou heb der ook wel zin in lisa vast ook wel gna gna hopen dat ik annie snel kan beleren kan die binnen kort ook een keer mee hahah lache waar gaan we heen te rijden ??? ook effe een kijkje nemen bij de ijsbaan??
de kermis is op de Vlaslaan, bij de voetbalvelden.
Ik weet nog niet zeker of ik wel mee kan. Als er om 11 uur geen wittig ijslands monster aan het begin van de Zandlaan staat gaan jullie lekker zonder mij! Het belooft prachtig weer te worden in elk geval!
we zijn wel waar we heen gaan weet daar ook niet alles!!! oja als lisa zo gek doet dan dat ze doet in het land nou merrie's neem dan maar afstand ze schopt me die andere merrie's toch door het land je zou zeggen dat ze drachtig is zo deed ze toen ook dat scheeld dan voor jou ilse kan jij mooi met mij weer op rijden die van jou houd lisa ook aardig bij
De kermis is niet in het bos,,maar op de vlaslaan, maar dan komen de mensen al vroeg uit andere dorpen, maar gaan dan dus de bossen in etc,,als de kermis open is gaan ze daar heen.
Ging jij wel of niet mee Jillie? is namelijk een beetje onduidelijk.
De lijst is dus nu:
1. xXSultanXx 2. Tinie2 3. Chanouk 4. Skessa (misschien, als ze er niet staat hoeven we niet te wachten) 5. Marjolein_ 6. Kuipo (Mariska) 7. [paard] (ik dus) 8. [paard] (mij sister)
Ik had nog nooit een zadel op een paard gedaan en nog nooit geen hoofdstel omgedaan en ja een paard uit een box halen hoe doe je dat ook alweer Was zeer leerzaam Tja dat heb je hè, als je een privé verzorger hebt voor je paard gna gna gna gna .
Ik moest ook wel lachen toen Binneke er aan kwam als supper spast Die kon het goed naspelen. Lijkt me echt vet lastig om niet mee tewerken als iemand je op het paard wil helpen. Spast doen is moeilijker dan spast zijn
ik kom ook niet. Mijn zus wil graag met mij rijden en die houdt niet zo van grote groepen (zeker niet als er ook gegaloppeerd gaat worden) Maar heel misschien komen we jullie wel tegen.