Qua conditie deel ik de mening van Sita, ik wil niet vervelend of moeilijk wezen, maar net ingereden paarden wil ik eigenlijk gewoon niet meehebben. Het paard moet een basisconditie hebben van 1 uur op gemiddeld tempo rijden zonder problemen aankunnen. Daarnaast moet ie toch wel bekend zijn met dat hij ritten heeft gelopen van 2/3 u met flinke stapstukken. Kan je paard dat niet aan, dan moet je het niet doen. Gewoon in het belang van het paard, de duinen zijn zwaar en killing, vooral de zandvlakte. En hoewel we daar in principe niet veel over gaan, je komt er wel eens langs / over. En dat merken ze. Dit is niet om mensen af te schrikken, maar om ze bewust te maken van de impact dat dat weekend heeft. Ik wil gewoon dat ook alle paarden het goed aan kunnen en plezier hebben

Vwb 'aparte' paarden. Aman is altijd te houden, mag je altijd als buffer gebruiken. Dus er zullen altijd brave paarden bij zijn. Amy is onder de ritten ook gewoon normaal. (dat komt er stommer uit dan bedoeld, maar Sita snapt me wel). Dus de basis is er iig al

Prada : ik zou zeggen, probeer het gewoon..