Oke.. Gelt dat ook voor de mensen van wie je het al zeker weet?
ps. Als je zo veel mogelijk mensen mee wilt hebben.. Moet je wel iets meer initiatief tonen door een beetje achter de mensen aan te zitten.. Dan denken ze ook van o ze wil ons dus ook graag mee hebben.. Maar dat is mijn mening..
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-07 19:10
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 14-05-22 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ga niet meer zeker weten omdat ik die winstpunten wil halen voor het L2 zodat ik mee kan doen aan de selecties.. Hangt er dus eigenlijk ook vanaf of ik 22 mee kan doen in Kollum en of ik dan wp's rij
zondags is het programma volgens mij aan het eind van de middag al afgelopen.. In ieder geval niet zo laat als de andere dagen.. En je kan altijd eerder weg gaan Je bent niet verplicht de hele dag te blijven..
Laatst bijgewerkt door feliciaa op 16-09-07 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Een meisje uit mijn klas doet mee die zondag op indoor friesland ze zit in die m/z finale.. dus ik wil er vroeg zijn!! Ojah ik neem misschien nog iemand mee uit mijn klas maar die koopt dan zelf wel een kaartje..
het begint om half 9 en ik gok er op dat het zo rond het begin van de avond is afgelopen.. Maar ik wil er wel echt half 9 zijn want dan start metteen die M/Z finale competitie en daar wil ik bij zijn!!