Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NinaTijger schreef:nou ik ga zo ie zo.. neem waarschijnlijk ook een vriendin mee.. (noabeertje van bokt).
en der komen toch nog meer?
Denise_Perla schreef:Ik kom denk ik wel ff mee, maar ik ga zondag al inslaan, dus ga alleen mee voor de gezelligheid (Als ik niet moet werken!!!)
ponylovertje schreef:Ja das wel lang... ik in totaal 5 uur. Maar ach, als we het laatste uur samen kunnen reizen, en de terugreis het eerste uur, dan hoeven we nog maar 4 (ik 3) uur alleen te reizen. Boekje mee, muziekje op, tijd gaat zo voorbijen op de heenreis kan je je verheugen op wat er is, en op de terugreis kan je genieten van je aankopen, dekje aaien enzo
Citaat:Sensationele Uitverkoop bij Ooteman Paardensport in Hoogkarspel!
Start Sensationele Uitverkoop Zondag 19 augustus 12.00 uur! Start Internetuitverkoop Maandag 20 augustus 18.00 uur. Vraag hier de nieuwsbrief aan!
--------------------------------------------------------------------------------
Let op! I.v.m. uitverkoop zaterdag 18 augustus gesloten! Uitverkoopartikelen kunnen niet gereserveerd worden.
Klik hier voor de openingstijden. Verder: Nieuwe wintercollecties binnen, o.a. Eurostar en Harry's Horse.