leuk Marlies, hoe wist je dat ik je er graag bij wilde hebben dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leuk Marlies, hoe wist je dat ik je er graag bij wilde hebben dan

klien schreef:Vermaak jij je maar met Maaike in de 8 baan, dan probeer ik Manzano in het donker zo ver te krijgen dat ze toch meekomt.
Ik kan 2 kaartjes met airmiles bestellen waarbij dan € 15,- per kaartje bijbetaald moet worden. Dus als iemand die 2e wil gebruiken, prima!
Dat gaat je niet lukken hoor
manzano schreef:klien schreef:Vermaak jij je maar met Maaike in de 8 baan, dan probeer ik Manzano in het donker zo ver te krijgen dat ze toch meekomt.
Ik kan 2 kaartjes met airmiles bestellen waarbij dan € 15,- per kaartje bijbetaald moet worden. Dus als iemand die 2e wil gebruiken, prima!
In het donker is ook een 8baan KlienieDat gaat je niet lukken hoor
klien schreef:Wees niet bang, je krijgt mij met geen mogelijkheid in een achtbaan. Ik knijp de poesjes wel gewoon stiekem elders in het donker

Klien heeft me overgehaald met haar "in the dark" belofte
SuuS1981 schreef:15 de kan ik niet!
Kan het niet op de 8ste, dan kunnen toch ook heel veel mensen??
Waarom kan jij niet de 15e???
(sorry voor de mensen die ik ff vergeet).

Ging er vanuit dat de 15e doorging en heb al kaartjes besteld gisteren. Nou ja, ik hoor het wel. klien schreef:Ik kan de 8e nietGing er vanuit dat de 15e doorging en heb al kaartjes besteld gisteren. Nou ja, ik hoor het wel.
manzano schreef:SuuS1981 schreef:15 de kan ik niet!
Kan het niet op de 8ste, dan kunnen toch ook heel veel mensen??Waarom kan jij niet de 15e???
SuuS1981 schreef:Wedstrijden op stal!

Ga er niet van uit, maar toch
Arie wist het nog niet (zie pagina 2 ofzo)...... Die had het weekend van de 8 misschien een reisje met werk ofzo....