Ik heb het ook genoteerd. Ik kan 99% maar het is even afwachten. Het zou namelijk kunnen dat dan de ballonvlucht wordt gehouden, die ik voor mijn vriend z'n verjaardag heb gegeven. Die is al een paar x afgelast, maar zou misschien dát weekend dan zijn. Dan waarschijnlijk zaterdag, maar als het za heel slecht weer zal worden, en de vrijdag héél goed weer, doen ze het vrijdagavond.. En dan gaat het dus niet lukken om naar de bbq te komen. Afijn, ik ga er gewoon van uit dat ik kan komen
Ik denk nog heel even. De 19e hebben we hier KNHS, en als het zo baggerweer blijft, dan heb ik alle tijd nodig om de bakken in orde te krijgen. Als het weer goed is ( en dat ziet er wel naar uit ) en er zijn niet te veel afmeldingen, dan mag ik mezelf wel eens een avondje vrij af geven.
Desiree : Eten + drinken? (dan hebben we daar geen gezeul mee, en krijg je gewoon vergoeding ) Maya : salade (rijstsalade als ik toen met Siet meehad en ik maak de Monicasalade van Letiets (dus met ananas en appel en hoe heet dat spul nou... bleekselderij! omdat Siel en Letiets beiden afwezig zijn en ik die salade heerlijk vind)
Verder kan er imo nog meegenomen worden : - stokbrood. - sla / tomaat / komkommer ? - Sausjes? - Marshmallows / koekjes? - Ander bijgrecht mss?
zoals maya al schreef zorg ik voor de 'standaard-dingen'; vlees en drinken, en wat mij betreft ook stokbrood. jullie kunnen dan evt. nog wat salade meenemen oid.
ik zou graag een lijstje willen maken met de mensen die komen, plus de verzoeken wat voor vlees/drinken ze het liefst hebben(wel handig voor het kopen, ook vegetariers uiteraard even aangeven!)
Lijstje barbeque 17 augustus:
Desiree - vlees; hamburger, frikandel. evt stukje vis(?) drinken; niet veel bijzonders(water en evt cola)
er was toch al besloten dat ik het vlees en het drinken zou regelen. dus vandaar dat ik graag een inventarisatie wil maken wíe er uberhaupt komt, en daarnaast wat ik ongeveer in moet gaan kopen. ik kan wel een kilo bieflappen mee nemen, maar ikzelf ben daar dus echt geen fan van en dan moet ik dat straks nog de dag erna op gaan eten
Gaat zich er verschrikkelijk mee bemoeien, zonder te weten of ze komt Zou je niet even naar de slager gaan en daar een paar pakketjes vlees halen? Dat vind ik altijd veel makkelijker, zit van alles in. Vaak krijg je er nog wel wat salade/saus bij ook.
ik wilde idd zowiezo nog kijken voor een barbequepakket ofzo. maar ms dat er nog vegetariers zijn of speciale wensen(vis bv).
en anne, ik bedoelde met drinken gewoon cola/sinas etc. tuurlijk mag je het evt wel meenemen wanneer er vraag naar is(ikzelf drink vrijwel niet maar ms iemand anders?)