Als ik vervoer heb kom ik zeker, iemand die misschien langs 's-gravenpolder (vlakbij goes) kan rijden, en me even kan oppikken met mn tink? Tegen betaling uiteraard
Iig, ik zou een wandeling voor de jonge tinkers erg leuk vinden..
VillaNeusjes
Geplaatst: 22-10-02 13:49
Tiko deze rit is bedoelt voor alle tinkereigenaren. niet alleen van bokt, daarom zijn we ook zo vrij geweest om bij tinkerwereld ook een oproep te zetten. hoe meer tinkereigenaren hoe meer vreugd.. de wandeling moeten we nog bekijken. dat hoor je zo snel mogenlijk jordy. flettie gaat dus op de bok bij baily en mij! ben benieuwd.....grinnik en jah ik kan behoorlijk raar doen flettie dus pas maar op!! hahahahhahaah
RTM
Geplaatst: 22-10-02 14:01
Haha, Marlien heeft af en toe ook een steekje los hoor Maar mij komt de 24e het beste uit, zit de 23e nl al met een feest en werken, vandaar! Kan helaas behalve flettie niemand meenemen, onze auto mag helaas geen twee paarden+trailer trekken, eentje mag net Ja ok, er kan misschien nog wel een persoon mee, maar paard helaas niet.
*Renée heeft nu al zin *
annelot
Geplaatst: 22-10-02 20:35
hargen ligt in noord holland aan de kust bij bergen en schoorl. niet zo heel lang rijden vanaf leeuwarden volgens mij
snowdon
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 20:42
Er is een nieuw topic, hier geen berichten meer plaatsen, wordt waarschijnlijk niet meer gelezen nl!!!