Ik hopo nu echt dat m'n papa kan voeren

We meoten dan nog wel een beetje duidelijk afspreken enzo, ook het uur, we moetn Xenia en sofie wel kunnen zien hé

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paljassofie schreef:Bino_Pino schreef:met waar bedoelde ik eigenlijk waar op het graevenhof? (weet niet hoe groot het is ofzo)
is geen grote stal hoorzoek Beau en vindt mij
en Xeen zal ook makkelijk te herkennen zijn met Ticcie
enja, de mensen die niet meerijden kunnen dan best een plekje afspreken inderdaad
edit : oja, en ik ben groomloos (zus op reis) dus zal beau wel niet even alleen kunnen laten vrees ik, maarja, na de proef gaat ie zn weitje weer op.
kan ik dus nog te voet naar graevenhof komen ook, want OP beau zal weer zelfmoord zijn en wil hem graag kalm houden
Paljassofie schreef:naar huis rijden zal iig geen probleem zijn, dan weet ie zijn weg wel![]()
ben bang dat hij een vroemm erbij niet zo leuk zal vindentenzij je er naast kan stappen oid natuurlijk
dan is het iig wel gezellig
![]()
ik ga even op de hrov-site kijken of er uren op staan ed
Bino_Pino schreef:haha![]()
Op jumping had er dat eens iemand gedaan.. die pony werd gek en sprong met die twee over een afsluiting van ongeveer 1m..
Bino_Pino schreef:Sofie, ik denk dat je grooms genoeg zult hebben!![]()
Jou en Xenia zal ik idd makkelijk herkennen (beide al gezien in artevelde)
Jessol en Vicky ook.. maar Céline, Talitha enzo?
*100ste bericht
Paljassofie schreef:naar huis rijden zal iig geen probleem zijn, dan weet ie zijn weg wel![]()
ben bang dat hij een vroemm erbij niet zo leuk zal vindentenzij je er naast kan stappen oid natuurlijk
dan is het iig wel gezellig
![]()
ik ga even op de hrov-site kijken of er uren op staan ed