Voor mij zou 't maar 20 minuutjes met de auto zijn, niet ver dus. Maar het valt midden in mijn vakantie dus ik weet niet of ik kan enzo. Maar dat kan ik tegen die tijd nog wel even bekijken, toch?!
Sorry dames, ik had nog niet eerder gepost. Gisteren een opa&oma update gehad: Die vieren hun zoveel jarig trouwen de 29e.. Ik moet dus helaas verstek laten gaan.
Nee, ik ga niet de volgende dag naar ze als er op zondag een feest is. Lees: hele dag netjes aangekleed, uit eten 's avonds etc etc. Dat kan ik helaas ECHT niet maken.
De meesten kunnen de 29e wel, toch ? We hadden al een aardig lijstje ! Helaas is het in het algemeen zowat onmogelijk om een datum te vinden dat iedereen kan....
Zelf moet ik ook alvast een klein voorbehoud plaatsen, ik weet niet zeker of ik het eind juli red i.v.m. erg veel drukte met mijn studie momenteel.
Ik heb op 1 augustus een deadline, dan moet ik 2 grote opdrachten ingeleverd hebben. Ben er al druk mee bezig, maar ik weet niet hoe het er tegen die tijd voor staat! Kan zijn dat ik dat laatste weekend nog heel hard nodig heb dus… En het is wel erg belangrijk !
Ik zal dus pas vrij laat definitief kunnen beslissen of ik er bij ben de 29e, maar vooralsnog ga ik er gewoon van uit van wél ! En anders de volgende keer in ieder geval !
Gemma, houd jij er dan rekening mee dat ik er dus heel misschien niet bij kan zijn (i.v.m. vervoer) ??
Het is allemaal al gereserveerd enzo, dit is de enige datum dat de meeste kunnen en dat het restaurant open is... dat zou echt jammer zijn Sil, hopelijk kan je toch komen
Ik wilde alleen even melden dat ik nu, en tegen die tijd zéker, het even errug druk heb met de studie. Moet het allemaal náást een fulltime baan, paard, hardlopen, relatie, huishouden, sociaal leven doen he.... !
Maar ik probeer er zeker bij te zijn, lijkt me hartstikke gezellig, hartstikke smakelijk en hartstikke leuk om eindelijk eens iedereen in het echt te zien !!
Aargh ik weet alweer waarom ik 29 juli niet kon! Ik wisssst dat er iets was en kon het maar niet bedenken Yellowfish is dan jarig en als ze er bij haar thuis iets aan gaan doen, ben ik daar zeker bij..
Ik heb net te horen gekregen dat ik zondag de 29e een etentje heb met familie, dat stond al in de planning maar we hadden nog de keuze uit een aantal verschillende data. Die datum valt niet makkelijk te verschuiven (drukke agenda's), dus dat betekent dat ik niet naar Tilburg afreis....
Helaas! Ik ben wel erg benieuwd naar de verhalen en wel foto's maken he, en een leuk topic met het verslag openen achteraf... Als ik jullie niet in het echt kan ontmoeten, kan ik op die manier in ieder geval nog een beetje sfeer proeven ... !