Grote P&K Boktmeeting 15/16/17 november

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:11

ja linetje is er ook. met een beetje mazzel komt ze mij versterken als amazone *duimduim* ow nog maar 30 daagjes

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:50

sjeee... ik heb net 5 pagina's doorgeworsteld. Ik moet me toch een beetje voorbereiden enzo.
Ik begin nu al met het lezen van profielen, spieklijstjes maken, wie is wie en welk paard hoort bij welke muts?
Marjorollen en toviwerpen.... dat wordt moeilijk, mag het andersom ook? Ik raak altijd in de war van die twee Haha!
Zeg en ik heb bij deze besloten, dat mocht Eduard niet gaan, ik in de trein naar jouw toe kom hoor Kimmetje! Dan tover ik de groninger-stand om in een Amelandse-groninger-stand oke?

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 21:23

MUTS ????? Haha! Tong uitsteken En Eduard moet ook komen !! Het wordt vast heel gezellig ! (En Jantina mocht je in <a href="http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=3425">mijn profiel kijken Haha! , ik kom niet met m'n schimmel, maar met de zwarte Shire Bonnie, ik ben bang dat je me anders over het hoofd ziet Knipoog )

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 21:49

hihiii, dat zal ik ook maar eens gaan doen Knipoog Maar ik ben meestal goed herkenbaar met mijn blauwe sintelstrui met supergroot logo er op Lachen Heb er al super veel zin in, zeker in vrijdag, pas de deux met Liberty en mijn zus op Oosterbroek Yago waarschijnlijk Haha! *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 00:02

heeey Jantina Eduard komt zeker hij rijd immers mee in de show! maare ik heb er wel zin in!!!!

horsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:56

Vond het heel leuk je gisteren te ontmoeten Nimber en had ook graag naar P&K gekomen, maar helaas ben ik niet in het land. Ga cursusje volgen waar alle paarden en eigenaren beter van kunnen worden, dus tot de "toetjestochtmeeting"hihi

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:44

hey leuk ik kan hoogstwaarschijnlijk ook wel! kan je vanaf het station daar komen of is dat onmogelijk?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 23:42

Het is een groots evenment, dus er zullen vast wel bussen rijden. En anders is het maar een klein endje lopen van het station naar de brabanthallen, een minuutje of 10 lopen denk ik. En bijna alleen maar rechtdoor, niet zo moeilijk dus!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 09:48

http://www.9292ov.nl/
volgesn deze site is t 20 minuten lopen. maar die neemt het erg ruim altijd, dus als je op 10 minuten rekent zit je beter in de richting.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 11:32

ik heb t vorig jaar twee dagen gelopen,op mn gemakje 15 minuten,er rijden inderdaad geen bussen naar de brabanthallen,als je aan de achterkant van t station de trap afgaat en meteen rechts,langs t spoorlopen (op zo'n 10 meter afstand dan *LOL*en dna kom je t vanzelf tegen na een bocht Lachen

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:32

nog 24 dagen Haha! ik heb er zin in *LOL* *LOL* *LOL*

jullie ook?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:39

Zin?? Om daar 3 dagen hard te groomen voor supersnob Kim en haar paard en de rest van de groningers? Om 2 nachten op een ijskoud matje te liggen? En amper te slapen? Om doodmoe te zijn en wallen onder mijn ogen waar ik bijna op kan lopen te krijgen? En om al mijn geld kwijt te raken aan al die aanbiedingen??

Jaaa! Daar heb ik zin in *LOL* *LOL*

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:35

Wat vinden jullie er eigenlijk van als er ook iemand zou komen die hier wel op bokt is maar verder nog bijna niks heeft geplaatst?? Tong uitsteken Schijnheilig

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:30

assie schreef:
Zin?? Om daar 3 dagen hard te groomen voor supersnob Kim en haar paard en de rest van de groningers? Om 2 nachten op een ijskoud matje te liggen? En amper te slapen? Om doodmoe te zijn en wallen onder mijn ogen waar ik bijna op kan lopen te krijgen? En om al mijn geld kwijt te raken aan al die aanbiedingen??

Jaaa! Daar heb ik zin in *LOL* *LOL*

Oei... Is het zo erg? Kweenie... Misschien moest ik er nog eens een nachtje over slapen Verward

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:03

hihi, maffe Assie Tong uitsteken Ik ga vrijdagavond naar mijn eigen bedje Haha! En zaterdag ligt in de planning om te blijven slapen, in de veewagen Pling Heerlijk bedje heb ik dan als het goed is Knipoog

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:05

Jantina: Ik weet niet hoe erg het is hoor, Kim heeft mij gewoon bang zitten maken *LOL* Ik hoop dat het maar een kwart zo erg is eigenlijk... Scheve mond

Linda: Ik mag lekker op een matje van 1,5 cm dik en dan natuurlijk nog een hele dikke slaapzak. Dan maak je alles tenminste écht mee en is het pas echt kramperen Haha! (maar volgens mij zijn er voor ons toch caravans geregeld, dus misschien lig ik dan zelfs wel beter dan jij Tong uitsteken )

Enne, macario! Gezellig hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:19

assie schreef:
Linda: Ik mag lekker op een matje van 1,5 cm dik en dan natuurlijk nog een hele dikke slaapzak. Dan maak je alles tenminste écht mee en is het pas echt kramperen Haha! (maar volgens mij zijn er voor ons toch caravans geregeld, dus misschien lig ik dan zelfs wel beter dan jij Tong uitsteken )

en de volgende dag een zere rug zeker Tong uitsteken

Maare, we hebben een grote living in de veewagen Haha! Kan zelfs me eigen matras mee. Ik ben geen snob hoor Schijnheilig

kadance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:20

nog 23 dagen voor linda, ik moet er nog 24 want de caroussel groep treedt pas op zaterdag en zondag op en niet op vrijdag zoals linda en martha. er zitten namelijk ook nog kinderen in die op vrijdag op school zitten en we moeten op de dag ook nog onze pony's klaar maken.
ik moet dit keer wel vlechten, want zijn manen zijn al bijna weer op vlecht lengte(wéééééééh). vond het net zo makkelijk dat ze afgeschoren waren hoefde ik alleen de voorpluk maar te vlechten en de staart, maar dat gaat dit keer dus mooi niet door. de week daar voor moeten ze ook gevlochten worden want dan hebben we ondelinge.

kadance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:22

ik heb zo en zo heel veel zin want ik blijf waarschijnlijk ook slapen en de pony waar ik op rij blijft ook staan.
ps. het is niet de pony die in mijn profiel staat en ook niet die onder mijn naam staat dat is de pony waart martha op rijdt

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:59

assie schreef:

Enne, macario! Gezellig hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd Haha!

ja kijk dat zei ik dus ook al Tong uitsteken ik laat haar dit wel even lezen dan krijg ik dr wel over gehaald Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 13:11

Haha euh Assie zo erg is het echt.
Maare Jantina en jij mogen wel thuis blijven hoor des te meer ruimte hebben wij.
enne helaas geen caravan omdat we dan niet met z'n allen bij elkaar kunnen slapen maar we kruipen gewoon gezellie in de stand *LOL*

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:15

Ik wil ook zooooo graag naar P&K. Alleen hebben we zaterdag openhuis in ons huis en zondag heb ik wedstrijd met de hondenclub. Wel leuk allemaal, maar toch balen. Hopelijk kan ik vrijdag een vrije dag krijgen.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:16

Neeeee Kim, nu kom je niet meer van me af. Assie en ik komen jouw gewoon het leven zuur maken daarzo!
Hebben Assie en ik nog extra lol *LOL*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:48

Zaterdagavond was toch de menshow? Moet je daar veel voort extra bijbetalen? Als de onderlinge wedstrijd niet doorgaat voor mij, zien jullie mij zondag wel verschijnen, anders misschien zaterdag....

groetjes leon en snowdon

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 13:56

op welke dag komen de meesten mensen?