maarja, die duurde wel langen ik vond het niet hip dat RubenN zo begon te fluitendat deed pijn aan me oren man
Tijl bij de draaideur tegen Ruben, hij zat ondertussen bij z'n oor iets te doen Tijl ; "Wat voor Gel heb jij in eigenlijk, een soort citroen zit er in je gel"worden ze weggejaagd door de rest nee weet k niet met moviemaker ofzo?
13 augustushopelijk 13 december10 april, 22 april, 26 april,7 juni En nu ga ik You never walk alone nog 1 keer kijken
YNWA ken ik toch al precies wat tijl zegt mwhahahaoke, het verandert wel, maar vaak zegt ie toch van deze energie naar buiten brengen en blablabla graag gedaan michelle
Robin__ schreef:oo, jaa je moet wel geluid hebbenTititititititiiiiiiiii (de opkomst van RubenN) Man dat zit steeds in me hoofd Jodiejodiejodiejodiejooooooo Ik heb die opkomst van hem op me mobiel hoor je jou zo:O my god hij gaat zingen!! Vet grappig
Aah toffe flimpjes Robin Dat was zó mooi, daar lagen wij echt gevloerd En dat Tijl zo tegen Ruben op ging hitsen was ook géniaal!